amoozesh amoozesh .

amoozesh

طرح جابر

طراحی جابر بن‌علی بهترین و قدرتمندترین نمونه‌های محیط آموزشی بهترین نمونه‌هایطراحی هستند.

نقش گردش‌های مدرسه در جبار رسول

سفره‌ای مدرسه می‌تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد اما آن‌ها مسئولیت‌هایمعلم دارند و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستند. باید اطلاعات کافی از مقررات و مقرراتمدرسه برای آموزش نحوه اجرای این دستورالعمل‌ها وجود داشته باشد.

شرایط گردش‌های مدرسه در جبار رسول

لطفاً توجه داشته باشید که فرم‌های اجازه والدین برای آن‌ها فرستاده شده‌است. تمامپاسخ‌های شما باید به دقت جمع‌آوری شوند. مروری کامل درباره جزئیات جابر از دانش آموزان (و والدین آن‌ها). در این جزئیات, زمان و مکان سفر باید برای آشنایی خود باطراحی جابر, همچنین تعداد تلفن‌های مورد نیاز برای شرایط اضطراری و مناطقی کهخارج از دسترس هستند,تعیین شود. برنامه‌ریزی برای دانشجویان باید کاملاً درگیرفعالیت‌های سازنده باشد.

یادگیری گیج‌کننده است

ادامه تحصیل منجر به توقف رفتارها می‌شود. لطفاً برای مشاهده متن کامل این مقالهاینجا کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان برنامه اولیه را از دست نمی‌دهند

دانش آموزان را به صورت منظم بشمارید و مسئولیت گروه‌های کوچک را برعهده بگیرید.هرگز به دانش آموزان اجازه ندهید بدون نظارت در اطراف آن‌ها پرسه بزنند. اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان قبل از آشنایی با طراحی, با استانداردهای رفتاری آشناهستند. همراه شما جعبه مخصوصی برای طراحی جابر وجود دارد.

این بسته شامل تجهیزات, پارچه, سطل, محصولات تمیز کردن, کیسه‌ها و بیشتر است.همچنین می‌توانید به طور خودکار یک قرص دریافت کنید, و بیشتر, که فکر می‌کنید برایاین هدف ضروری است, تا با چیدمان آشنا شوید. دانش آموزان را بشناسید. این شامللباس‌های مناسب و هر نوع تجهیزاتی است که آن‌ها نیاز دارند, در حالی که به آن‌هامیزان لذت و میزان پولی که می‌توانند خرج کنند می‌شود.

فعالیت‌های گردشی در راستای طرح جبار جابر

از فعالیت‌ها در حین سفر برای آشنایی با طراحی جابر استفاده کنید که چیزی است که دانش آموزان در کلاس یاد گرفتند. اگر از تکالیف استفاده کنید, دانش آموزان نمی‌تواننداستنباط‌های خود را در چنین شرایطی مقایسه کنند. عکس‌ها, نقاشی‌ها, تصاویر واجراهای خود را در هر زمانی بیاورید تا بتوانند پس از تکمیل تور به خوبی حفظ شوند تاخود را با طراحی جابر آشنا سازند.

بازدید از موزه‌ها و نمایشگاه‌ها در راستای طراحی سایت

بازدید از موزه‌ها و نمایشگاه‌ها در راستای طراحی سایت www. باید به موزه‌ها ونمایشگاه‌ها به عنوان یک موضوع مهم نگاه کنیم. زیرا دانش آموزان می‌توانند نمونه‌هایواقعی و الگوهای واقعی را در زمان واقعی ببینند. گردش‌های استثنایی در خارج ازمدرسه و نیز انگیزه‌های منطقه اطراف می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.بیشتر در مورد موزه‌ها و نمایشگاه‌ها و دیدن آنچه که انتظار می‌رود در طول سفر انجامدهند,با طراحی جابر برای آنچه انجام شده‌است آشنا است. این دیدار می‌تواند اغلبدرس‌های کلاس را پوشش دهد. در برنامه‌درسی نیز ممکن است به عنوان کمکی در نظرگرفته شود. بازدید باید مربوط به رشته تحصیلی باشد. همچنین, در صورت امکان, یکآزمایش یا تکلیف برای دانشجویان انجام دهید.

برنامه‌ریزی پیش رو

برای کاری که قرار است انجام دهند یا ببینند. در صورت امکان, نمایشگاه‌ها, اسلایدها وتصاویر ایجاد کنید تا به دانش آموزان انگیزه دهید.

وقت آن است که کاری بکنیم.

موضوعات عملی شامل تحقیق, نگهداری سوابق, یا طراحی هستند. اگر دانش آموزان را رها کنید قطعاً به شیوه‌ای احمقانه از موزه بازدید خواهند کرد. از طرف دیگر, استفاده ازآزمون‌ها و پرسشنامه دانش آموزان را به پاسخگویی به سوالات و اجتناب از کشف وخلاقیت فردی راهنمایی می‌کند.

از دانش آموزان بخواهید تا منتقدانه بررسی کنند.

برای مثال, بازدیدکنندگان توضیح کافی برای این نمایشگاه ارائه می‌دهند? آیا آیتم‌هایموجود در این نمایشگاه به وضوح و جذاب هستند? می‌توانید از دانش آموزان بخواهیدبرنامه آموزشی کوچکی برای دانش آموزان داشته باشند تا به دستاوردهای خود دست یابند.

برنامه‌های پروژه

در صورت امکان, برنامه‌ای ترتیب دهید که در آن می‌توانید از توصیف یک متخصص موزهدر مورد اقلام نمایشی استفاده کنید. در صورت امکان, شرایط لازم را برای بررسی برخی ازمواردی که ارزش کمتری دارند, فراهم کنید. این به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا نگاهیویژه به بازدیدکنندگان عادی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند سهام و نقاشی داشته باشند ویادداشت‌های مفصل تری از آیتم‌های تئاتر فراهم کنند. وقتی کاره‌ای اضافی در مدرسهانجام می‌شود, از دانش آموزان بخواهید آنچه را که به دانش آموزان دیگر داده‌اند نشاندهند. البته, برای انجام این کار, شما باید از تکنیک‌های سازماندهی نمایشگاه و چگونگینمایش تئاتر در طول سفر خود استفاده کنید.

پشتیبانی از یادگیری دانشجویان

کمک به دانش آموزانی که نمی‌توانند خوب بخوانند.

کمک به دانش آموزان با مشکلات ریاضی.

کمک به دانش آموزان برای کمک به یکدیگر

علایق دانشجویان برای دوره موثر مطالعه

به دانش آموزان بیاموزید که امتحان بدهند

هدایت دانش آموزان به منظور ایجاد آن‌ها

دانش‌آموز به نوشتن یک مقاله کمک می‌کند

به دانش آموزان کمک کنید

در چشم دانش آموزان, اگر کسی در میان محفل خود خوب مطالعه نکند, مشکلات زیادیدر کار وجود دارد. به ویژه در سیستم یادگیری, بخش بزرگی از ارزیابی توانایی و تواناییدانش آموزان برای خواندن و نوشتن است. توصیه‌های زیر ممکن است در بهبود تعادلمورد نیاز مفید باشند.

محتوای این پروژه با طرح جبار رسول

هنگام طراحی تکالیف برای دانش آموزان باید آن‌ها را به صورت شفاهی و علاوه بر تایپیا نوشتن آن‌ها ترجمه کنید. اگر می‌خواهند جزئیات را دوباره بخوانند,دانش آموزان را توضیح دهید.

شناسایی افرادی که به کمک نیاز دارند

شناسایی دانش آموزانی که واقعاً در خواندن مشکل دارند. از مردم برای کمک به اینگروه دانشجویی دعوت کنید.

مراقب استفاده از زبان باشید

هر جا که ممکن است از جملات استفاده کنید. ناتوانی دانش آموزان در درک و تفسیردستورالعمل آموزشی اغلب پیچیده است. توجه داشته باشید که استفاده از واژگان مرتبطبا موضوع باید مراقب باشد زیرا دانش آموزان با این عبارات آشنا هستند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۰:۰۹ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)

طرح کرامت

برنامه آن‌ها برای دانلود بهترین و موثرترین نمونه‌های محیط آموزشی, بهترین نمونه ازمجموعه‌ای از طرح‌هایی است که توسط مرکز دانلود برای تحقیقات آموزشی تهیهشده‌است.
طراحی و اندازه‌گیری در مقیاس بزرگ
ارزیابی کار دانش آموزان
روبرو شدن با دانش آموزان با بازخورد
از دانشجویان بازخورد بگیرید
از روش‌های اندازه‌گیری و اندازه‌گیری خود توسط همکلاسی‌ها استفاده کنید.
برنامه‌ریزی آموزشی
نظارت بر امتحانات (مدرسه)
گزارش
در حال آماده‌سازی برای بازرسی
حداکثر استفاده از کتابخانه در چیدمان
کتابخانه‌ها و سالن‌های آموزشی حاوی اطلاعات مهمی هستند, اما مشکل این است که ماباید به دانش آموزان کمک کنیم تا این اطلاعات را به حداکثر برسانند. فرض نکنید کهدانشجویان اغلب از کتابخانه بازدید کرده یا از آن بازدید کرده‌اند. توصیه‌های زیر ممکن است به آن‌ها در استفاده صحیح از این منابع کمک کند.
مزایای کتابخانه‌ها در طراحی
تعیین میزان مفید و مهم دانش آموزان در جستجوی اطلاعات در کتابخانه‌ها(کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های مدارس). برای آن‌ها توضیح دهید که چگونهمی‌توانند اطلاعات درباره مواد و گزارش‌ها را از کتابخانه‌ها تهیه کنند.
پروژه‌ها و تمرین‌ها
تکالیف ویژه‌ای را در اختیار دانش آموزانی قرار دهید که ظاهراً نیاز به استفاده از منابعکتابخانه‌ای دارند. تکالیف را به گونه‌ای انجام دهید که دانش آموزان بتوانند با روش‌هایکتابخانه‌ای و منابع کتابخانه‌ای آشنا شوند.
آموزش علیه شان
دانش آموزان باید مهارت‌های خود را بر روی مناسب‌ترین مطالب آموزشی متمرکز کنند تادانش آموزان بدانند که چه منابعی نیاز دارند و بخشی از منبعی که استفاده می‌کنند بایدبه آن‌ها آموزش داده شود.
منابع موجود بر روی برنامه آن‌ها
برای اینکه دانشجویان مستقیماً به همان منابع توصیه‌شده بروند, و هیچ چیز دیگرینباید آموزش داده شود. مراقب باشید که منابعی که در مطالب آموزشی استفاده می‌کنیدصحیح هستند.
چگونه از کتابخانه در یک برنامه بزرگ استفاده کنیم
برای مثال, زمانی که یک کتاب در دسترس است, نسخه‌های بسیاری در کتابخانه موجودهستند, یا اثر انگشت اعضای کتابخانه بر روی یک کتاب خاص باقی می‌ماند, به احتمالزیاد شامل اطلاعات بیشتری نسبت به کتاب‌های دیگر خواهد بود. آن‌ها همچنین موادآموزشی صوتی - تصویری و همچنین بسته‌های کمک آموزشی و رایانه‌ای دارند.
یادداشت‌برداری کنید
زمانی که دانش آموزان از کتابخانه‌ها و مراکز منابع استفاده می‌کنند, به آن‌ها یادآوریکنید که نقاط دقیقی را ارائه کنند که نشان می‌دهند منابع اطلاعاتی استخراج‌شده ازآن‌ها, به منظور طراحی مجدد این منابع لازم است. می‌توانند به راحتی آن‌ها را پیدا کنند.
به نقشه‌های خودم فکر می‌کنم.
متاسفانه با توجه به کمبود منابع مالی و وضعیت مالی ضعیف, این بخش از کار به نظربسیار مهم می‌رسد. با این حال, با توجه به عادت معلمان با کمبودهای زیادی دربرنامه‌درسی, لازم است بدانیم که منابع محدود نیستند و یک روز به پایان می‌رسد وممکن است جایگزین آن‌ها نباشد.
اقلام طراحی آن‌ها
تعداد اقلامی که ممکن است به طور غیر منتظره‌ای توسط دانشجویان صورت گیرد. ازیکی از شاگردان کلاس مراقبت کنید. استفاده از آیتم‌های گران‌قیمت و گران‌قیمت برایاستفاده در درس‌های ویژه یا تکمیل پروژه. توضیح دهید که جایگزینی این آیتم‌ها دشواریا حتی غیرممکن است تا به آن‌ها در بررسی این موارد کمک کند.
مطالب آموزشی برای شان و منزلت
این امر هزینه‌ها را کاهش خواهد داد. آگاه باشید که دانش آموزان به خوبی در استفادهاز مواد و تجهیزات آموزش‌دیده و از هزینه این مواد آگاه هستند. به دانش آموزان درآماده‌سازی و ارائه منابع کمک کنید. از دانش آموزان بخواهید تا برای آموزش درس‌هایمفید در کلاس استفاده کنند. فهرستی از مواد لازم برای تحصیل در کلاس تهیه کنید.
قرض گرفتن و کمک
اگرچه افراد حرفه‌ای معتقدند که نیاز به داشتن تجهیزات کافی در ارتباط با نیازهایشغلی آن‌ها دارند, اما وقتی به تنگنا می‌رسد, بهتر است از هر راه‌حل ممکنی استفادهنکنیم. وقتی از نیازهای خود آگاه هستید, بهتر است از کسب و کاره‌ای محلی و کسب و کارها کمک بگیرید.
استفاده از منابع خارجی
برای مثال, جامعه پیشرفت علم در انگلستان می‌تواند جلساتی را با محققان مشهور برایشما و دانشجویان بدون هزینه ترتیب دهد. این دانشمندان اغلب آزمایشگاه‌ها را برایروشن کردن اظهارات خود می‌آورند.
تبدیل کلاس به محیط یادگیری
اغلب, مدارس ابتدایی می‌توانند به محیطی ناخوشایند و بیگانه تبدیل شوند که به نظرمی‌رسد تنها امور جدی در آن مکان‌ها باشد. باید از معلم‌های قبلی یاد بگیرید و سعی کنید بچه‌ها را به عنوان یک خانه بدانید. از همه مهم‌تر اینکه شما باید بیشتر اوقات خودرا در آنجا بگذرانید.
رنگ‌های روشن, قوی, لرزان و فریبنده
اگر کلاس نیاز به دکوراسیون دارد و شما پول کافی برای انجام این کار ندارید, می‌توانیداز کاغذ رنگی, پوستر, یا پارچه باقی مانده برای پوشاندن قسمت غیر یکنواخت دیواره‌ایکلاس استفاده کنید. استفاده از این ماده باعث می‌شود کلاس سرد و دلپذیر باشد. دانش آموزان واقعاً به مساله اهمیت می‌دهند و این رنگ‌ها را به روحیه تاریک ترجیح می‌دهند.
نمایش عملکرد دانش‌آموز
این برنامه‌ها می‌توانند جذاب, جالب و بصری باشند و فعالیت‌های آموزشی خوبی در نظر گرفته شوند.
دانش آموزان را به آوردن تصاویر جالب به کلاس تشویق کنید.
این باعث ایجاد حس مالکیت در دانش آموزان می‌شود و به آن‌ها برای مراقبت از محیطاطراف خود نیاز خواهد داشت.
این درس را دوستانه و صمیمی نگه دارید.
کتاب‌های کلاس تزیین شده
این کتاب همچنین می‌تواند منبع خواندن باشد و ظاهر یک کلاس را جذاب‌تر کند. از طرح‌های رنگ بر روی جلد کتاب استفاده کنید. دانش آموزان با عناوین و تصاویر برایدسترسی به کتاب‌ها در قفسه‌ها را فراهم کنید.
از فرش استفاده کنید تا وقار کلاس را بیاموزید
امروزه استفاده از فرش‌ها در کلاس بسیار رایج است زیرا آن‌ها نسبت به مواد پلاستیکیارزان‌تر هستند و می‌توانید از فرش‌های رنگی مختلف برای استفاده در کلاس استفادهکنید. از فرش‌ها در کلاس تا حد زیادی استفاده بکنید و از نویز جلوگیری کنید و کلاس را گرم‌تر و شادتر کنید.
اشیا و تصاویر در طراحی
آن‌ها تنها می‌توانند برای جلب توجه جمع‌آوری شوند. با این حال می‌توانید از آن‌ها درارتباط با آنچه که آموزش می‌دهید استفاده کنید. مجموعه‌ای از قراردادهای امضا شدهخلاقیت دانش آموزان را افزایش خواهد داد.
برای نظارت دقیق دانش آموزان در برنامه‌های خود
برای کنترل و کنترل دانش آموزان و تکالیف آن‌ها, شما به یک مسیر بازدید نیاز دارید تاآن‌ها بتوانند مشاوره و بازخورد دریافت کنند, زیرا دانش آموزانی که از شما دور هستنداحتمالاً این تکلیف را از دست خواهند داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۸:۰۶ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)

درس پژوهشی

درس پژوهشی
بهترین نمونه‌های یادگیری برنامه‌درسی، بهترین نمونه‌های تحقیق هستند. تجربهبین‌المللی
دوره‌های آموزشی کاربرد موثر روند آموزشی در رشته‌های مختلف را نشان می‌دهند.
از انگلیس تا استرالیا، از انگلستان تا استرالیا، از مکزیک تا استرالیا و از آفریقا
جنوب به ژاپن، همه جا. این راه خوبی برای یادگیری است. هدف اصلی این برنامه آموزشی در کشورهای در حال توسعه، توسعه تدریجی آموزش، ترویج آموزش وتوانمندسازی معلمان است.
و ایجاد دانش اولیه. با توجه به نبوغ، رویکرد ژاپنی به تحقیق در کلاس. مطالعه توسعهدهندگان ایرانی به منظور طراحی مدلی برای استفاده از این فرآیند جهت توسعه معلمانایرانی ضروری است. نقش معلم در بررسی نقش معلم
سیستم آموزشی مورد تاکید قرار گرفته‌است. و اهداف متعالی سیستم آموزشی ابعادمختلف باید در نهایت از طریق او تحقق یابد. در درس‌های فنلاند، نقش مهم علم درموفقیت سیستم آموزشی فنلاند
تاکید شده‌است. تعامل مداوم بین دانش آموزان و دانشجویان منحصر به فرد و منحصر به فرد است و هیچ جز اجتماعی این سازمان وجود ندارد. ایده بهبود و ترک مدارس درطول سال‌ها اضافه شده‌است.
اما در مورد نحوه یادگیری مدرسه. در طول این دهه توجه زیادی به خود جلب شده‌است.ترکیب این روش با توسعه آموزش حرفه‌ای فرآیندی را ایجاد کرده‌است که دانش آموزانرا تغییر داده و دانشجویان را بهبود بخشیده‌است. یکی از نتایج این مطالعه، ادغامفرآیند جدید در مقایسه با فرآیند جدید است.
مطالعات انجام‌شده در ایران و کشورهای دیگر در مقایسه با مطالعات انجام‌شده در ایرانو دیگر کشورها
کشورها باید فرآیند مطالعه را درک کنند و چگونگی بهبود و تاثیر گذاری بر فرآیند مطالعهرا درک کنند. Irano و سایر کشورها
کشورها ممکن است آموزش‌دیده باشند، اما ما باید کاری برای بهبود وضعیت خود انجامدهیم. ما باید وضعیت موجود در ایران و کشورهای دیگر را برای بهبود وضع موجودمقایسه کنیم. این مطالعه به عنوان یک رویکرد ژاپنی برای فرآیند مطالعه فرآیند در نظر گرفته شد.
این یک تلاش مشارکتی برای ترویج مهارت‌های حرفه‌ای و حرفه‌ای و در نتیجه توسعهعدالت است. تحقیقات جهانی آن‌ها این است که آموزش معلم در مدرسه یکی ازموثرترین روش‌ها برای بهبود مهارت‌های معلمان و بهبود کیفیت است.
یادگیری در یادگیری است. این احتمالاً به خاطر این واقعیت است که آموزش معلم دریک مدرسه بر کسب دانش تخصصی متمرکز است و فرصت‌هایی برای یادگیری از طریقشناسایی دانشجویان و دانش آموزان فراهم می‌کند. در حالی که معلمان اغلبدانشجویان را هدایت می‌کنند و نتایج یک پیش‌نیاز را مطالعه می‌کنند. پیشرفت‌ها دراین مطالعه شامل دانشجویان و دانشجویان و نیز افرادی است که نقش مهمی در توسعهمواد در دانشگاه ایفا می‌کنند. بخش مطالعه
دنیای فرهنگ. ترجمه این رویکرد رویکرد جدیدی برای تحقیقات کاربردی دارد.
فرآیند تصمیم‌گیری بخشی فعال از فعالیت‌های معلمان و نقش مهمی در توسعهمهارت‌های معلمان حرفه‌ای بازی می‌کند. مقایسه مطالعات ایرانی با کشورهای دیگر
به عنوان مثال، مطالعه تطبیقی در ایران و سایر کشورها به ژاپن نشان داد که مسئولترویج فعالیت‌های معلمان و مدارس بوده‌است. این معدنی ژاپنی است
این معدنی است که به معنای دوره کمونیستی است و به شما کمک می‌کند روند ادامهتحصیل حرفه‌ای در مدرسه را ادامه دهید. استادان ژاپنی در ژاپن کار می‌کنند. در ژاپن،همه مدارس ژاپنی به طور فعال در دبیرستان گرند کنیون واقع در مدرسه کندی شرکتدارند که توسط معلمان آموزش داده می‌شود و شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است کهبه طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند.
مدرسه شبانه‌روزی. معلمان در گروه‌هایی از معلمان در گروه‌هایی با سابقه تحصیلی وسابقه تحصیلی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۵:۵۳ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)

اقدام پژوهی

اقدام پژوهی

علمی هستند. هدف این تحقیق ارایه یک گزارش تحقیقاتی است. تحقیقات عبارتند از:تحقیق، تحقیق، حقیقت، و واقعیت؛ جستجو و جستجو؛ فکر می‌کنم که

چرا و رویکرد سیستماتیک و نظام‌مند برای مشاهده اطلاعات برای یافتن پاسخ صحیح؛

راهی برای توسعه و آزمایش نظریه‌های جدید. از تحقیقات کاربردی برای توصیف،توضیح، نمایش روابط متناقض و پدیده استفاده می‌شود. هدف اولیه روشن کردن یکمشکل خاص است که با آن مواجه می‌شود و قصد دارد این فرضیه را سرکوب کند یا یکمبادله واحد ایجاد کند. ویژگی‌ها و کاربردهای این تحقیق عبارتند از: نظم، کنترل،نوآوری، بی‌طرفی، جهان‌شمولی، صبر، تجربه، حکومت تبعید و احترام به اصل بی‌طرفی.

پژوهش کاربردی یک رویکرد سیستمی است و پژوهشگر مجموعه‌ای از گام‌ها را برایرسیدن به هدف جمع‌آوری می‌کند. نوآوری و توسعه: تحقیقات کاربردی باید برموضوعاتی تاکید کند که جدید نیستند و منجر به توسعه دانش بشری می‌شوند. عینیت گرایی، واقعیت: تحقیقات کاربردی

آن‌ها با پدیده‌های قابل‌اندازه‌گیری سر و کار دارند و باید به طور عینی جمع‌آوری شوند.نکته: تحقیقات کاربردی باید نتایج مشاهدات را کامل کنند. تحقیقات عملی یک فعالیتمنظم است که باید در طول زمان انجام شود.

باشید

در هر سطحی کافی است.

مقدمه: در برخی موارد مطالعات امکان‌سنجی به شجاعت و شهامت نیاز دارد؛ مفاهیمعملی عملی همیشه توسط افراد پذیرفته نمی‌شوند و منجر به عدم توافق می‌شوند. دقت:تحقیقات دقیق را می‌توان در صورت انجام شرایط و پیامدها در انواع مختلف انجام داد.شاید. متخصصان: تحقیقات باید از طریق طیف گسترده‌ای از تکنیک‌ها و تحقیقات با استفاده از مهارت‌ها صورت گیرد. سلام. تقدیر و تشکر: یک فرد باید برای اولین بار ازیک اقدام تهاجمی بازجویی و تحقیق کند. اصل بیطرفی: همه علایق، عقاید، آرزوها،باورها و علایق خاص خود را دارند. یکی از آن‌ها به این موضوع علاقه‌مند است، و حتیبقیه هم شناخته‌شده هستند. هیچ یک از آن‌ها نباید بر ماهیت رفتار رفتاری تاثیربگذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۲۵ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)