amoozesh amoozesh .

amoozesh

معماری نوین تدریس

معماری نوین تدریس

معماری جدید آموزش دانلود بهترین و most نمونه‌های موجود در محیط آموزشی درواقع بهترین نمونه از توسعه معماری نوین تدریس است.

کمک به دانش آموزان برای یادگیری کمک به یکدیگر در معماری مدرن

دانش آموزان مقدار قابل‌توجهی از دانش خود را به یکدیگر مدیون هستند. اگر فردی کهاین موضوع را درک کرده‌است، آن را برای دانش آموزان توضیح دهد، آن‌ها اغلب بهتریاد می‌گیرند.

توصیه‌هایی برای به حداکثر رساندن کارایی معماری آموزش مدرن

توضیح روشنی درباره اهداف استفاده از معماری مدرن آموزش برای دانش آموزانتوضیح دهید.

مزایای یادگیری را از طریق معماری آموزش مدرن توضیح دهید.

برنامه شما باید با هدف مشارکت و نه رقابت باشد.

طراحی یک معماری تدریس جدید. این تکالیف بین اعضای گروه تقسیم خواهند شد ومردم قادر خواهند بود مهارت‌ها و توانایی‌های خود را به اشتراک بگذارند.

دانش آموزان خود را در یادگیری کمک به یکدیگر راهنمایی کنید.

از دانش آموزان بخواهید که یکدیگر را امتحان کنند و آن‌ها را برای سوالات معنی‌دار وتمرین دادن به سوالات غیر رسمی آموزش دهند.

دانش آموزان را در ارزیابی کارشان سهیم کنید.

در ساده‌ترین حالت، شما می‌توانید یک پاسخ دانش‌آموز را برای ارزیابی هر کار other'sآماده کنید، سپس می‌توانید آن‌ها را تشویق کنید تا از فرم‌های پیشرفته‌تری ازتکنیک‌های ارزیابی استفاده کنند. با پیشرفت دانش آموزان در استفاده از مهارت‌هایارزیابی، آن‌ها می‌توانند از معیارهای تعاملی (۱) در ارزیابی خود استفاده کنند.فرصت‌هایی برای دانش آموزان فراهم کنید تا به یکدیگر آموزش دهند. آموزش مساله بهفرد دیگر بهترین روش یادگیری است.

از انواع مختلفی از گروه‌ها در معماری تدریس جدید استفاده کنید.

زمانی که دانش آموزان را در بسیاری از گروه‌ها قرار می‌دهید تا به معماری جدید آموزش دهند، باید بدانید چطور گروه‌ها را شکل دهید. برای متعادل کردن توانایی‌ها وقابلیت‌های افراد در گروه‌ها، شما باید گروه‌هایی مانند "گروهه‌ای وابسته به دوستی" و"گروه‌های آموزشی" یا "تیم‌های یادگیری" برای برآورده کردن الزامات زمان ایجاد کنید."

به احساسات دانش آموزان در معماری آموزش مدرن توجه کنید.

زمانی که به مسائل شخصی درون گروه‌ها نگاه می‌کنید باید مراقب باشید که دانش‌آموزرا مجبور نکنید که در یک گروه خاص کار کند، و در صورت عدم تحمل، شما باید هرگونهطرحی را پیش‌بینی کنید که احتمالاً در آینده رخ می‌دهند، در صورتی که مشکلات ایجادشود.

مراقب کسانی باشید که کار خود را انجام نمی‌دهند.

مراقب فعالیت‌های این گروه‌ها باشید تا مطمئن شوید که هیچ فردی در گروه‌هایینیست که در کار بی‌کار هستند و کار خود را روی مچ قرار می‌دهند.

چیزهای مشترک در معماری تدریس جدید را به اشتراک بگذارید.

تغییر ترکیب گروه‌ها به گونه‌ای که دانش آموزان متخصص و غیر ماهر همیشه در یکگروه خاص شرکت نداشته باشند.

بگذارید این گروه‌ها دستاوردهای خود را در معماری مدرن به اشتراک بگذارند و نتایجخود را به اشتراک بگذارند.

فرصت‌هایی برای اعضای گروه فراهم کنید تا بتوانند از ارائه مطالب آموزشی (۱)، ارائهدستاوردهای خود در کلاس، و راه‌های دیگری که از سایر گروه‌ها یاد گرفته‌اند، استفادهکنند.

کمک دانش آموزان در معماری آموزش مدرن برای بررسی درس موثر

آن‌ها امتحانات، کیفیت و کیفیت مرور student's را ارزیابی می‌کنند، نه زمانی که آن‌هامرور می‌کنند. توصیه‌های زیر برای معرفی روش‌های موثر برای مرور درس‌ها مفیدهستند.

فراهم نمودن مطالبی برای تسهیل محتوای خواندن در معماری تدریس جدید.

در طی دوره آموزشی خود خلاصه‌ای از درس‌های مهم را آماده کنید (یا از دانش آموزانبخواهید این کار را انجام دهند) و به آن‌ها توضیح دهید که برای مرور درس‌های مهمهستند، و بهتر است هر چه زودتر آن‌ها را یاد بگیرید. برای ساختن

به دانش آموزان از طرح کلی معماری آموزش جدید اطلاع دهید.

لیستی تهیه کنید که سوالات کوتاهی در مورد موضوعات مهم و کمک به دانش آموزانبرای پاسخ به چنین سوالاتی داشته باشد.

دانش آموزان را در حین آموزش، مشغول نگه دارید

بازی‌های دسته طراحی که در آن دانش آموزان با لیستی از سوالات یکدیگر را امتحانمی‌کنند و سپس عملکرد یکدیگر را اندازه‌گیری می‌کنند. برای مثال, اگر قوانینی را تنظیمکنید که از کسی سوال کند, اما نمی‌توانند به درستی پاسخ دهند, فردی که سوال می‌کندمی‌تواند به آن‌ها یک نکته در هنگام پاسخ صحیح بدهد.

ساختارها و استانداردها در معماری آموزش مدرن

وقتی دانش آموزان امتحان می‌گیرند, نسخه‌هایی از مقالات امتحان قبلی را توزیع می‌کنند که با این درس مرتبط هستند تا بتوانند اطلاعاتی درباره ساختار و عمق سوالاتامتحان دریافت کنند.

فراهم کردن فرصتی برای آموزش در معماری مدرن

که بداند در ذهنش چه می‌گذرد. شما اغلب از دانش آموزان بخواهید تا به یک سوال ازامتحانات قبلی (در مورد این درس) به عنوان یک کلاس درس پاسخ دهند و سپس اجازه دهید دانش آموزان از معیارهایی برای آزمون امتحان استفاده کنند. از پاسخ به سوالمربوطه برای امتیازدهی به عملکرد یکدیگر استفاده کنید.

کمک به دانش آموزان در معماری مدرن

به دانش آموزانی اشاره کنید که خواندن مکرر یک سوژه روش یادگیری منفعل است وبررسی یک سوژه تنها زمانی امکان پذیر است که دانش آموزان از آن برای پاسخ به سوالات, چه به صورت کلامی و چه به صورت کتبی استفاده کنند.

بهترین راه برای یادگیری را به دانش آموزان آموزش دهید.

به دانش آموزان یادآوری کنید که اگر پیش‌زمینه داشته باشند, قادر به یادگیری بیشتر در مورد موضوع نیستند و سپس به آن‌ها یادآوری می‌کنیم که استفاده از یک فرآیند مشابه(برای مثال آزمون و یادگیری خطا) برای بازبینی مطالب آزمون ممکن است..

در معماری مدرن آموزشی, دانش آموزان دانش آموزان را به جمع‌بندی و استفاده از آن‌هاتشویق می‌کنند.

تشویق دانش آموزان به مرتب کردن خلاصه مطالب و کمک به آن‌ها برای تمایز بینمحتوای مهم و غیر حیاتی.

در معماری مدرن تکنیک‌های مرور و مرور

به آن‌ها توصیه کنید که مطالب را خلاصه کرده و مرتب آن‌ها را مرور کنند و به آن‌ها دربرنامه‌ریزی یک برنامه بازبینی ویژه برای امتحانات پایان سال یا پایان ترم کمک کنند. بهدانش آموزان اطلاع دهید که زمان توجه هر فرد محدود است و بنابراین تعداد دفعاتمرور مهم است, نه کل زمان صرف‌شده برای بررسی موضوع. در معماری جدید, تدریستغییرپذیری, چاشنی زدن

دانش آموزان بدانند که وقت زیادی را صرف یادگیری عنوان نمی‌کنند, اما هر نیم ساعتعنوان را تغییر می‌دهند. به دلیل ویژگی‌های مغز انسان, تنوع دارای همان قدرتاستراحت است و باعث می‌شود که میزان یادگیری به دلیل فقدان خستگی در مغزافزایش یابد.

معماری جدید راهنمایی دانشجویان برای پذیرش

موفقیت در امتحانات به موضوع درس بستگی دارد زیرا در روش‌های عقلانی انجامآزمایش است زیرا سیستم دائماً در حال تغییر است. توصیه‌ها در این خصوص مشکل به نظر می‌رسد. با این حال, توصیه‌های زیر ممکن است به شما در ایجاد و آزمونتکنیک‌های تست کمک کند.

در معماری مدرن اعتماد به کوددهی را آموزش می‌دهد

زمانی که در آستانه امتحان هستید, باید دانش آموزان را با طراحی و ساختار امتحانآشنا کنید, و می‌توانید این کار را با ارائه تکالیف و ایجاد فرصت‌های کلاسی برای پاسخدادن به سوالات امتحان از سال‌های قبل, انجام دهید.

ماهیت بازی در معماری مدرن

به دانش آموزان یادآوری کنید که اساساً مهارت‌های خود را در پاسخ به سوالات امتحانکتبی بررسی می‌کنند و هر کسی می‌تواند با تمرین پاسخ به سوالات, مهارت‌های خود را به دست بگیرد.

اهمیت استفاده از زمان در معماری مدرن آموزش

به دانش آموزان بگویید که اگر زمان زیادی را صرف پاسخ به یک سوال کنند و زمان راصرف پاسخ به دو سوال دیگر کنند، به جای پاسخ دادن به سوالات پاسخ می‌دهند. آن‌هانکات بیشتری را از دست خواهند داد.

تحلیل سوالات در معماری آموزش مدرن

آن‌ها برای کشف معنای واقعی سوالات مورد نیاز هستند. و به شناسایی و شناساییکلمات کلیدی در سوالات کمک کنید. به عنوان مثال، "چرا، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "، "،"، "

اهمیت تصمیم‌گیری‌های منطقی در معماری نوین آموزش

زمانی که دانش آموزان از چند سوال برای پاسخ به سوالات سوال می‌کنند، انتخاب کنیدکه اهمیت تصمیم‌گیری منطقی را به آن‌ها بدهید. تنها راه برای انجام این کار این استکه هر سوال را آهسته و با دقت بیش از یک‌بار بخوانید.

سوالات دائمی را بررسی کنید

درخواست از دانش آموزان برای خواندن این سوال که آن‌ها به چندین بار پاسخمی‌دهند، این عمل آن‌ها را به یاد خواهد آورد که دقیقاً کدام سوال را بپرسند و جواباصلی را منحرف نکند.

به یاد داشته باشید که به دانش آموزان یادآوری کنید که حل مسائل عددی و عددی وسوالات برای ممتحن برای کشف مقاصد student's در پاسخ به سوالات بسیار مهماست.

اگر the بتواند نقطه‌ای را که اشتباه رخ می‌دهد شناسایی کند، سپس آن‌ها قادر خواهندبود بقیه مراحلی را که به درستی اجرا می‌شوند را کسب کنند، در غیر این صورت دانشآموزان هیچ امتیازی از این سوال دریافت نخواهند کرد.

به مورد خاص خود توجه نکنید

هنگامی که دانش آموزان به سادگی از یک سوال سوال می‌کنند، به این دلیل که بخشی ازپاسخ را نمی‌توان به یاد آورد، آن‌ها را تشویق به رفتن به یک سوال می‌کنند، نه اینکه نگران باشند که بتوانند پاسخ دهند. مساله اصلی این است که تنها یک سوال از برگهامتحانی می‌تواند به ثمر برسد، نه فقط از یکی از آن‌ها

Testers مثل معلمانی که دوست دارند به درستی سوال کنند، اما این به این معنانیست که آن‌ها صرفاً به دنبال اشتباه هستند، the بهترین راه را برای یافتن پاسخ،بحث‌های منطقی و استنتاج‌های مثبت نشان می‌دهند.

محتوای معماری آموزش مدرن را بررسی کنید.

برای دانش آموزان، به دانش آموزان یادآوری کنید که اگر چند دقیقه طول بکشد تابررسی و تصحیح نادرست gross را بررسی کنند، نتیجه بهتری خواهند داشت، زیراممکن است هنگام پاسخ دادن آن‌ها را فراموش کرده باشند.

دانش آموزان را در آموزش مدرن تدریس به منظور خلاق بودن آموزش دهید

هنگامی که برنامه‌ریزی یک کلاس بر پایه یک برنامه‌درسی و یک برنامه درسی ویژه رابرنامه‌ریزی می‌کنید، فراموش نکنید که رفتار خودتان در طی آموزش می‌تواند در بهبودکیفیت و خلاقیت دانشجویان بسیار موثر باشد. قرار است در آن قرار گیرد. شاید به این دلیل که یک ایده ثابت و انکار ناپذیر در ذهن خود در مورد آنچه می‌خواهید آموزشدهید داشته باشید، این باعث می‌شود که شما در دامی گرفتار شوید که دیگر هیچ راهیبرای ورود و پذیرفتن افکار جدید و غیر سنتی ندارد. هر کاری که از آن برای آموزشتکنیک‌های ضعیف و یا عمل بد استفاده کنیم را رها نکنید، به این معنی که ما ازتکنیک‌های ضعیف استفاده خواهیم کرد و یا بد عمل خواهیم کرد، که همه آن‌ها بهاصالت و ویژگی‌های اساسی آموزش برای بودن منجر خواهد شد.

شایان‌ذکر است که معماری مدرن، یک جریان دینامیک را آموزش می‌دهد و عناصرتشکیل‌دهنده آن به طور مداوم تعامل دارند و یکدیگر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. تعییناهداف کلی، تحلیل تحصیلی، انتخاب محتوا، روش‌ها، رسانه‌ها و سیستم ارزیابی به عنوان مراحل اصلی فرآیند جاری در نظر گرفته می‌شوند، و معماران آموزش تدریس مدرننیز بر این باورند که این مراحل بنیادی هستند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۵:۲۶ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)