amoozesh amoozesh .

amoozesh

پروژه مهر 1403-1404 مدارس ابتدایی متوسطه اول و دوم فرم خام ابلاغ و صورتجلسه

​  

پروژه مهر
در رابطه با پروژه مهر چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعات با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در پروژه مهر به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست . در این مقاله در سایت پروژه مهر قصد داریم نمونه های کاملی را  بر اساس بخشنامه های آموزش و پرورش در اختیار شما قرار دهیم. در صورت داشتن هر گونه سوالی با ما تماس بگیرید.
گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که دانش آموزان در طول دوران تحصیل مهارتهای ذهنی فراوانی چون 1. توصیف کردن 2. طبقه بندی کردن 3. پیش بینی کردن 4. تفسیر کردن 5. تحلیل 6. ترکیب کردن را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله پروژه مهر به روش نوین امکان پذیر نیست.

پروژه مهر چیست ؟
حال باید پرسید : مهمترین عاملی که پروژه مهر براساس آن انتخاب می شود چیست ؟ و چرا اهمیت آن بیشتر از سایر عوامل است ؟

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری پروژه مهر مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

فراخوان جدید ترین پروژه مهر در نیمه دوم تابستان جدید از سوی سازمان دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. در این اطلاعیه، نحوه ثبت نام و شرکت در جشنواره با جزئیات کامل ذکر شده است. این جشنواره حول دو محور، ویژه فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت برگزار می شود.

پروژه مهر همانند دوره های قبلی، به منظور بررسی مسائل اساسی مربوط به آموزش و پرورش، یافتن راهکارهای مناسب جهت پرداختن به این مسائل در سطوح مختلف نظام تربیتی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین تولید محتوای علمی، ایجاد تعامل و همکاری در سازمان دانشگاه فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی پروژه مهر ، سایت و نحوه ثبت نام، مراحل اجرایی و اعلام نتایج این جشنواره پرداخته شده است.

معرفی پروژه مهر
پروژه مهر توسط سازمان دانشگاه فرهنگیان کشور با همکاری برخی از معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش مانند معاونت پرورشی دانشگاه فرهنگیان، پژوهشگاه مطالعات و... برگزار می شود. این جشنواره اهداف مختلفی را در بر گرفته که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

پرداختن به مهم ترین مسائل آموزش و پرورش
یافتن بهترین راه ها برای حل مسائل
پرداختن به مسائل گوناگون در سطوح مختلف نظام آموزشی و تربیتی
باز تولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان دانشگاهی
رواج گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی
ایجاد تعاون و همکاری بین سازمان دانشگاه فرهنگیان و مدیران در بخش های مختلف آموزش و پرورش
پروژه مهر علاوه بر اهداف مختلف، محورهای گوناگونی را نیز شامل می شود. شاخص ها و راهکارهای مناسب تربیتی مطابق با محوریت دانشگاه فرهنگیان، ارائه راهکارهای افزایش منابع مالی و نقش آنها در بهبود کیفیت بخش های آموزش و پرورش از جمله این محورها می باشد. علاوه بر این جشنواره فرهنگیان علاقمند به کتاب و کتابخوانی می توانند در جشنواره کتاب سال معلم شرکت نمایند. از دیگر محورهای پروژه مهر نیز می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش همکاری خیرین مدرسه ساز
یافتن راهکارها برای افزایش هویت فردی و ملی دانش آموزان
بررسی نیازها و دغدغه های دانش آموزان
یافتن راهکارهای مدیریتی جهت استفاده از فضای مجازی برای تعلیم و تربیت
رفع موانع و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه
شناسایی وضعیت و نقش ارزش های دفاع مقدس در بین دانش آموزان و تقوبت آن ها
افزایش ارتقاء، منزلت، جایگاه و انگیزه کاری فرهنگیان
آسیب شناسی فرهنگی، روانی و اجتماعی در بین دانش آموزان
ارائه راهکارهای تربیتی و رفع شبهات دینی برای دانش آموزان
آینده نگری و بهبود فعالیت آموزش و پرورش مطابق با تحولات جهانی
تحقق تمدن نوین اسلامی
جدید ترین پروژه مهر در سال جدید توسط سازمان دانشگاه فرهنگیان حول دو محور برگزار خواهد شد. محور اول، چگونگی تحقق عدالت و نصیب، ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت می باشد. محور دوم صیانت و ارتقاء مقام، شان و منزلت معلم ویژه هیئت های اندیشه ورز شبکه علمی دانشگاه فرهنگیان در قالب مقاله نویسی خواهد بود.

متقاضیان شرکت در جدید ترین پروژه مهر می توانند مقالات علمی پژوهشی خود را در مهلت تعیین شده به سایت جشنواره به نشانی مربوطه ارسال نمایند.

جشنواره ادبی هنری سرباز ولایت در دو بخش ادبی و هنری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود اعم از شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و... را به این جشنواره ارسال نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام پروژه مهر
در گذشته متقاضیان برای شرکت در جشنواره های مختلف می بایست آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال می کردند. امروزه این روند تغییر کرده و برای هر جشنواره ای یک سایت تخصصی ایجاد شده تا شرکت کنندگان بتوانند به راحتی آثار خود را در کوتاه ترین زمان به دبیرخانه جشنواره ها ارسال نمایند. بر همین اساس به منظور برگزاری هر چه بهتر پروژه مهر، سایت این جشنواره به نشانی مربوطه راه اندازی شده است. در این سایت، تمامی مراحل از ارسال آثار تا اعلام نتایج به صورت اینترنتی انجام می شود.

بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی سازمان دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان شرکت در پروژه مهر بر اساس جدول زمان بندی شده تا تاریخ مذکور فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند. شرکت کنندگان برای شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را به صورت اینترنتی در سایت دبیرخانه به نشانی مربوطه بارگذاری نمایند. علاوه بر این جشنواره علاقمندان به داستان نویسی و... می توانند در جشنواره ادبی حیات نیز شرکت کنند.

بعد از بارگذاری آثار در سامانه پروژه مهر، ابتدا این آثار در سطح استانی توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. بعد از عبور از این مرحله، آثار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می کنند. بنابراین با توجه به این موضوع، بهتر است که متقاضیان شرکت کننده در این جشنواره، هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری آثار و مقالات خود اقدام نمایند.

نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت کنندگان می ‌توانند در زمان تعیین شده، مقالات بارگذاری شده خود را اصلاح کرده و یا مقاله دیگری را جایگزین نمایند. همچنین هر یک از متقاضیان باید مقالات خود را به صورت انفرادی ارسال نمایند، یعنی هر مقاله تنها باید یک نویسنده داشته باشد. همچنین می بایست در دو نسخه و دو فرمت ارسال گردد. نسخه اول با فرمت ورد و با مشخصات کامل، نسخه دوم نیز همان مقاله بدون مشخصات نویسنده با فرمت pdf باشد.

نحوه ثبت نام پروژه مهر
در رابطه با زمان ثبت نام پروژه مهر باید خاطر نشان کرد که در حال حاضر این جشنواره رسما آغاز شده و متقاضیان می توانند تا آذر ماه مقالات خود را در سایت به نشانی مربوطه ثبت کنند. اما قبل از این کار، می بایست به ثبت نام در سامانه شعف بپردازند. در ادامه به مراحل تصویری ثبت نام پروژه مهر پرداخته شده است.

مراحل اجرایی پروژه مهر
پس از این که شرکت کنندگان فرآیند ارسال مقالات خود را انجام دادند، مقالات به مرحله داوری می رسند. نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که متقاضیان باید حتما تا تاریخ تعیین شده مقالات خود را در سایت به نشانی مربوطه ارسال کنند، چرا که عدم ارسال تا تاریخ مذکور از شرکت افراد در جشنواره جلوگیری خواهد کرد.

داورها حدود یک ماه به بررسی مقالات ارسالی می پردازند. در مورد نحوه بررسی داوران نیز باید اشاره کرد که آن ها بر اساس بار علمی مقاله، منابعی که تحقیقات در آن صورت گرفته است، نحوه تالیف آن، شیوایی در رساندن منظور و بسیاری از مواردی که همگی یک مقاله را از لحاظ علمی غنی می نمایند، مقالات را بررسی می کنند.

هر داور مسئول بررسی تعدادی از این موارد بوده و در انتها با نظر کلی داوران، فرد برتر انتخاب شده و در زمان ذکر شده در شبکه علمی فرهنگیان (شعف) نتایج اعلام خواهد شد. علاوه بر این جشنواره، فرهنگیان علاقمند به موضوعات با محوریت مذهبی و دینی می توانند در جشنواره گلدسته های سرو شرکت کنند.

پس از این که مقالات توسط داورها مورد بررسی قرار گرفت و شخص برگزیده مشخص شد، برخی از مقالات چاپ شده تا عموم جامعه نیز بتوانند با نکاتی که در مقاله ثبت شده است، آشنا گشته و همچنین با نویسنده مقاله آشنا شوند. مقالات معمولا در سایت های خبری مورد تایید و یا سایر مجلات به چاپ می رسند.

جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری با تاکید بر روش های تدریس تلفیقی و مسئله پرور با هدف کیفیت بخشی به فرایند آموزش و یادگیری، آشنایی با روش های تدریس تلفیقی، حل مسئله، یادگیری و... برگزار می گردد. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید.

اعلام نتایج پروژه مهر
در رابطه با نحوه اعلام نتایج پروژه مهر باید گفت که متقاضیان شرکت در این جشنواره تا تاریخ تعیین شده می بایست آثار خود را به پورتال جامع دبیرخانه جشنواره به نشانی مربوطه ارسال نمایند. داوری آثار بعد از آن انجام شده و نتایج در سایت مذکور درج خواهد شد.

افرادی که جزو نفرات برتر انتخاب شوند، راهی مرحله کشوری شده و مقالات آن ها نیز جزو نمونه های برتر کشوری انتخاب و معرفی می گردند. پس از این که شرکت کنندگان مرحله کشوری را نیز پشت سر بگذارند، مقالات آن ها در پایگاه های خبری و علمی رسمی کشور چاپ می گردد تا علاوه بر تجلیل از افرادی که در این زمینه تلاش کرده و به عنوان فرد برتر معرفی شدند، عموم مردم نیز با تلاش های این افراد و اطلاعات علمی که با کوشش بسیار بدست آوردند، آشنا شوند.

پس از اعلام نتایج، آیین اختتامیه جشنواره در دوره استانی همزمان با هفته بزرگداشت دانشگاه انجام می شود و در این آیین از افراد برتر در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد. علاوه بر این جشنواره، جشنواره ملی رویش در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود و فرهنگیان می توانند در آن شرکت نمایند.

سوالات متداول
1- ✔️ پروژه مهر چیست؟
✔️ پروژه مهر به منظور بررسی مسائل اساسی مربوط به آموزش و پرورش، یافتن راهکارهای مناسب جهت پرداختن به این مسائل در سطوح مختلف نظام تربیتی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

2- ✔️ محورهای پروژه مهر چه چیز هایی هستند؟
✔️ افزایش همکاری خیرین مدرسه ساز، یافتن راهکارها برای افزایش هویت فردی و ملی دانش آموزان، بررسی نیازها و دغدغه های دانش آموزان و سایر محور در این مقاله ارائه داده شده است.

3- ✔️ نحوه ثبت نام پروژه مهر چگونه است؟
✔️ داوطلبان ثبت نام پروژه مهر ابتدا باید به ثبت نام در سامانه شعف بپردازند و سایر مراحل به همراه راهنمای تصویری در این مقاله قرار داده شده است.

هیچ سناریویی برای تدریس مطلق نیست
باید خاطرنشان شود که هیچ پروژه مهری را نمی توان به عنوان بهترین پروژه مهر در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با پروژه مهر  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پروژه مهری مطلق نیست

کدام بهتر است : آموختن نحوه یاد گیری یا آموزش درسی سنتی؟
حال باید پرسید چرا معتقدان به کاربرد پروژه مهر آموختن نحوه یادگیری را مؤثرتر از آموزش مطالب درسی می دانند ؟

بروس جویس و مارشا ویل مولفان کتاب پروژه مهر باتوجه به تجارب علمی معلمان ، در حدود 20 پروژه مهر را به مربیان و معلمان معرفی کرده اند که در این کتاب صرفأ به معرفی الگوهای : 1. پیش سازمان دهنده 2. فردمداری و 3. مشکل گشایی اقدام می گردد تا معلمان سخت کوش و پر تلاش با در نظر داشتن هدفهای آموزش و پرورش ، توانایی و زمینه فکری و اطلاعات پایه ای دانش آموزان و شرایط و امکانات محیط آموزشی ، الگوی مورد نیاز تدریس خود را انتخاب کرده و در چارچوب آن الگو ، فعالیتهای آموزشی را پیش بینی و سپس اجرا نمایند .

اطلاعات بیشتر در مورد پروژه مهر
در مورد پروژه مهر باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح پروژه مهر از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

پروژه مهر از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

در کشور های مختلفی چون کره جنوبی، پروژه مهر با روش اروپایی به اجرا درآمد. یعنی اینکه آنها در ابتدا نیروی هایی را برای یادگیری و آموزش پروژه مهر به کشور های اروپایی اعزام کردند و این نیرو ها نیز پس از بازگشت توانستند آموزه های اروپایی خود را در کشور و نظام تحصیلی خود به اجرا بگذارند.

اجرا در ایران
پروژه مهر در ایران به چه صورت اجرا شد؟ همین موضوع در کشور های دیگری چون ایران نیز البته با کمی تفاوت به اجرا درآمد. در کشور های اسلامی و مخصوصا ایران، پروژه مهر کمی متفاوت تر ا اروپا به اجرا در آمد. البته تماما سعی شد تا در کیفیت آن تغییری ایجاد نشود و اصل طرح به جا بماند تا بتواند سود و فواید خود را به جای بگذارد.

طرح پروژه مهر در ایران توانسته تا به اندازه نسبتا مناسبی به اهداف خود برسد و دانش آموزان ایران را به سمتی که میخواهد هدایت کند. اما در مورد اهداف این سناریو چه میدانید؟ دقیقا چه هدفی از راه اندازی آن وجود دارد؟ در ادامه در مورد اهداف پروژه مهر توضیحاتی را ارائه میکنیم.

اهداف پروژه مهر در ایران
به عنوان یک هدف مهم و جهانی در ابتدا باید بگوییم که هدف پروژه مهر این است که دانش آموزان بتوانند با استفاده از آن، طفیت تفکر و اندیشه خود را افزایش دهند. به این صورت که دانش آموزان زمانی که در راستای پروژه مهر قرار بگیرند با تعالیم آن از سمت معلم، با افزایش توان فکری روبرو شده و میتوانند بیش از پیش به خود در راستای رسیدن به اهداف والا و در نهایت فعالیت های واقعی خود کمک کنند.

تفکر صریح و به دور از جهت گیری یکی از مواردی است که هر دانش آموز از دبستان تا دانشگاه به آن نیاز دارد. متاسفانه جهت گیری های سیاسی در ایران باعث شده تا دانش آموزان کمی در این موضوع ضعیف عمل کنند و همواره چیزی را قبول داشته باشند که به آنها القاء شده. اما پروژه مهر به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند به خودی خود و به تنهایی در مورد فعالیت های خود فکر کنند.

هدف دیگر این سناریو پروژه مهر، بحث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان است.

افزایش اعتماد به نفس در پروژه مهر
پروژه مهر در اعتماد به نفس دانش آموزان تأثیر مثبت دارد. این موضوع را به خوبی میدانیم که دانش آموزان ایرانی در بحث اعتماد به نفس و البته عزت نفس به شدت مشکل دارند و نمیتوانند به خوبی خود را در جوامع نمایان کنند. الگو های قدیمی و سنتی رفتار با کودکان در منزل و با دانش آموزان در مدرسه باعث شده تا آنها همواره از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشند.

پروژه مهر باعث میشود تا دانش آموزان در مدرسه با افزایش اعتماد به نفس روبرو شده و بتوانند از آن در جهت افزایش عملکرد؛

درسی
تحصیلی
رفتاری
و عملی
خود استفاده کنند. به این صورت میتوان گفت که این فعالیت (معماری نوین تدریس) تا حد زیادی به دانش آموزان کمک میکند و اینکه اجرای آن بر عهده معلم است تأثیر مستقیمی بر روی فعالیت های دانش آموزان دارد. افزایش اعتماد به نفس یک دانش آموز باعث میشود تا وی بتواند رشد اجتماعی خود را تقویت کند و به خوبی آن را در فعالیت ها به نمایش بگذارد.

تا زمانی که هر فرد نتواند اعتماد به نفس خود را افزایش دهد مطمئنا نمیتوان از او انتظار داشت تا فعالیت های بزرگ و واقعی را به انجام برساند.

انقلاب های تحصیلی در سطح جهان
اگر کمی در مورد روش های آموزشی در سطح جهان مطالعه داشته باشید، میدانید که از 40 سال گذشته تا کنون، در کشور های توسعه یافته، آموزش دچار 5 انقلاب شده است و بار ها روند آموزشی دانش آموزان از مقاطع ابتدایی تا متوسط و دانشگاه دستخوش تغییرات قرار گفته است. اما سهم ایران از این انقلاب ها چه بوده است؟

شاید جالب باشد بدانید که ایران در هیچ کدام از این انقلاب های تحصیلی نقشی نداشته است و حتی به هیچ عنوان نتوانسته است آنها را در کشور خود به اجرا بگذارد این یعنی اینکه در ایران ما هنوز در انقلاب تحصیلی اول به سر میبریم و بسیار از آموزه ها و روش های تحصیلی معروف و مورد استفاده در دنیای عقبیم. حال پروژه مهر میتواند کمکی به این موضوع کند؟

پروژه مهر و انقلاب های تحصیلی
یکی از مهم ترین موضوعاتی که در پروژه مهر به آن اهمیت داده میشود، بحث دور شدن از حفظیات در نظام آموزشی است. تمرکز بر حفظیات از بزرگترین مشکلات نظام آموزشی ایران است که باعث ایجاد ایرادات فراوانی میشود. اگر کمی به زمان مدرسه و آموزش های خود فکر کنید به خوبی متوجه این ایرادات میشوید.

کدام از یک موضوعات ریاضی در متوسطه اول و متوسطه دوم خود را به یاد دارید؟ اصلا کدام یک توانست برای فعالیت هایی که به دور از محیط درس انجام میدهید مزید فایده باشد و نیاز های شما را برطرف کند؟ به معنای واقعی میتوان گفت که اغلب آنها به درد ما نخوردند و به دلیل حفظی بودن پس از مدت کوتاهی از یاد ما نیز رفتند.

پروژه مهر با تمرکز بر روی این موضوع و مشکل به خوبی در جهت حل آن، با طرح درس قدم برمیدارد و میتواند مشکلات ناشی از آن را حل کند. محوریت پروژه مهر به جای معلم، دانش آموز است که این یکی از موضوعات اجرا شده در انقلاب های تحصیلی است.

پروژه مهر و نقش آن در پیشرفت دانش آموزان
یکی از راه های افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر نظامی، بحث افزایش توجه آنان است. موضوعی که پروژه مهر به خوبی به آن توجه میکند. هرچه بر موضوع توجه دانش آموزان تمرکز بیشتری صورت گیرد و بتوان به آن جهت دهی مناسب را تحمیل کرد، میتوان انتظار بیشتری را از آن داشت.

استفاده از پروژه مهر توسط معلمان باعث افزایش این توجه و تمرکز دانش آموزان میشود که این امر در افزایش بازدهی تحصیلی آنان تأثیر مثبت دارد. اگر معلمان بتوانند به خوبی از پروژه مهر استفاده کنند و آن را در آموزش های خود به اجرا درآورند مطمئنا بازخورد دریافتی بسیار خوبی را خواهند داشت که باعث میشود این فعالیت را به دیگر معلمان نیز توصیه کنند.

نحوه نوشتن پروژه مهر
چطور یک پروژه مهر را بنویسیم؟ برای نوشتن یک پروژه مهر باید در ابتدا مشخصات و ویژگی های آن را ثبت کنید. به این صورت که تمامی مشخصات از جمله:

نام درس مورد نظر
پایه تحصیلی آموزشی
زمان
نام مدرسه
تعداد شاگردان
و...
ثبت میشود. پس از آن برای ادامه نوشتن یک پروژه مهر، باید اهداف آن را به خوبی بیان کنید و بگویید که هدف شما از نوشتن این سناریو چیست و در آخر قرار است که به چه چیزی برسید؟ پس از آن نیز به اهداف رفتاری در پروژه مهر اشاره ای داشته باشید.

چگونه و بر اساس چه الگویی قرار است تدریس کنید؟ روش های تدریس در پروژه مهر شما چیست؟ تمامی این ها را به خوبی بنویسید و ثبت کنید. فضای کلاس خود را شرح داده و به خوبی توضیح دهید. وسایل مورد استفاده شما در پروژه مهر چیست و همینطور بگویید که در انجام این فعالیت از دانش آموزان خود چه انتظاری دارید؟

تمامی مشخصات برای اجرا و نوشتن پروژه مهر را بیان کنید و در انتها نیز به نتیجه گیری کل فعالیت بپردازید. به این صورت پروژه مهر شما نوشته شد و توانستید یک فایل کامل را ثبت کنید.

پروژه مهر چیست
پروژه مهر درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخة بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. در نظام آموزش و پرورش معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.

یکی از روش های موفق که در پیشرفت تحصیلی تاثیر زیادی دارد یادگیری به شیوه همیاری یا کار گروهی است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که دانش آموزان احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند( رشد آموزش راهنمایی تحصیلی شماره 2 آذر 1389 دوره شانزدهم ص8). در سال‌های اخیر، نظام آموزش و پرورش کشور ما با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده است. حل این مشکلات و برطرف کردن کاستی‌های آن یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جدی دست‌اندرکاران آموزش و پرورش است.

تعریف پروژه مهر
در رابطه با تعریف پروژه مهر نظر این است که پروژه مهر یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که پروژه مهر در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

نمونه پروژه مهر فردی
آیا در پی آنید که پروژه مهر یعنی چه ؟.باید گفت که پروژه مهر، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهدة فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

رشد روزافزون جمعیت دانش‌آموزی و افزایش تقاضا برای آموزش، مستلزم فراهم آوردن محیط آموزشی مناسب همراه مشارکت تمام اعضای مدرسه در امور جاری آن است. اداره امور مدرسه باید مبتنی بر تصمیم‌گیری مشترک، استقلال نسبی، انعطاف‌پذیری، روش‌های غیرمتمرکز و مشارکت‌جویانه باشد تا فضای مدرسه را پویا، پرنشاط و فعال نماید و توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مدیران و معلمان و دانش‌آموزان را شکوفا و متجلی سازد، از طرف دیگر سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش بر تمرکززدایی، مدرسه‌محوری و توسعه مشارکت همه‌جانبه متمرکز است که با تفویض اختیارات و مشارکت دانش‌آموزان در امور مدرسه، زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت همگانی فراهم می‌شود.

پروژه مهر به عنوان یک روش جدید
پروژه مهر یکی از روش های جدید برای توسعة فکری دانشجویان است. و به بهبود فرایند تدریس در کلاس های درس می پردازد. این برنامه در کشور ما، برای اولین بار در آموزش و پرورش اجرا شد . موارد و فاکتورهای موثر از اجرای برنامة پروژه مهر شامل ایجاد فرصت های یادگیری، آگاهی از نظریه‏های آموزشی است. همچنین استفاده از وسایل آموزشی و کمک درسی، افزایش دانش و مهارت‏های معلمی، ترغیب دانش‏آموزان به کار گروهی در کلاس بوده است.

بهترین نمونه های پروژه مهر
حال اجرای یک نمونه پروژه مهر می تواند مجدداً این سنّت مورد غفلت قرار گرفته در کار معلمی را احیا کند.تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان به عنوان یکی از مهارت های ضروری در حرفه ی معلمی است و عدم آشنایی با این مقوله موجب قضاوت و داوری نادرست از آموخته های فراگیران می شود .در تربیت معلم و رشته های دبیری درسی تحت عنوان «تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی » تدریس می شود.در این درس معلمان با شیوه طراحی سؤال های امتحانی ،اجرای امتحان و تحلیل امتحانات اجرا شده آشنا می شوند اما این آموخته ها نیز مثل الگوی تدریس پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند که اجرای پروژه مهر می تواند مجدداً موجب باز یادآوری مباحث تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و یا مراجعه مجدد معلمان به کتاب های مربوطه شود و زمینه لازم را برای افزایش مهارت های ضروری معلمی در آنان فراهم آورد.

نمونه پروژه مهر دانشجو معلمان
قبل از ارائه نمونه پروژه مهر دانشجو معلمان باید گفت که لازمه یک تدریس موفق،داشتن الگوی نوین تدریس از قبل پیش بینی شده است که در آن معلم از قبل در مورد هدف کلی ،جزئی و رفتاری درس آن هم در حیطه ها و سطوح مختلف آموزشی و تربیتی اندیشیده و همچنین شیوه تدریس و رسانه های آموزشی مناسب را انتخاب کرده باشد.همچنین در مورد فعالیت خود و فراگیران هنگام تدریس و نحوه ارزشیابی تشخیصی،تکوینی و پایانی و ارائه و تکالیف خلاق به آنان از قبل چاره ای اندیشیده باشد.

مراحل پروژه مهر
الگوی نوین تدریس همان حکم سناریو را برای کارگردان دارد و به اعتراف همه کارگردانان هر قدر ،سناریو ،قوی تر و پخته تر باشد،مستندات جذاب تر و مؤثرتری می توان ساخت،بنابراین لازمه یک اجرا و تدریس موفق داشتن الگوی نوین تدریس قوی می باشد.

اما در حال حاضرمتأسفانه این مهم مورد غفلت معلمان قرار گرفته و اکثر معلمان بدون الگوی نوین تدریس وارد صحنه ی اجرا و تدریس می شوند و راحت ترین راه آزمون این ادعا و فرضیه آن است که یک پژوهشگر در یک روز خاص به چند مدرسه مراجعه کند و درصد معلمانی که با الگوی نوین تدریس وارد مدرسه می شوند را در یک تحقیق میدانی مورد مطالعه قرار دهد.

بهترین نمونه های الگوهای نوین تدریس را می توان در قالب پروژه مهر و کاروزی سه جستجو نمود که به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان نمونه های کاملی را در سایت نهاده ایم.

چطور می توانیم پروژه مهر های خارق العاده بنویسیم ؟
پل زدن بر شکاف بین اهداف و اعمال، درگیری فرآیند مشارکت است. این درگیری نه فقط تنگنایی مدیریتی، که تنگنایی انسانی است و مشارکت پاسخی منطقی به شرایط و درگیری‌های امروزی است. مفهوم مشارکت به معنی دست در دست هم گذاشتن برای انجام دادن کاری است و ابعاد آن می‌تواند اجتماعی، فکری، اقتصادی و حتی سیاسی باشد( عصاره، 1376). مشارکت عبارت است از ایجاد نوعی همبستگی، تعلق و تلاش جمعی میان افراد جامعه به منظور نیل به نظام عادلانه اجتماعی( سپهری، 1373). مشارکت درگیری ذهنی و عاطفی اشخاص در موقعیت‌های گروهی است که آنان را بر می‌انگیزد برای دستیابی به اهداف گروهی، همدیگر را یاری دهند و در مسئولیت کار شریک شوند.

بر اساس تعریف فوق درگیر شدن، یاری دادن و مسئولیت‌پذیری سه ویژگی مهم مشارکت می‌باشد( صالحی ریحانی، 1380).تجربه نشان داده است که فعالیت های پرورشی بیشتر جنبه گروهی داشته و نیاز به مشارکت همه دانش آموزان دارد به عنوان مثال تهیه نشریه دیواری، برگزاری مراسم آغازین و اجرای سرود و نمایش و بسیاری دیگر از فعالیت های تربیتی دیگر همه نیاز به همکاری و مشارکت دانش آموزان با یکدیگر دارد تا با همکاری یکدیگر فعالیت های تربیتی به نحو احسن انجام پذیرد؛ مدرسه ای موفق است که اولیاء مدرسه و دانش آموزان با یکدیگر مشارکت و همکاری  داشته باشند.       

 ضرورت کار جمعی را می توان از جوانب گوناگون مورد مطالعه و بررسی قرار داد؛ زیرا انجام برخی کارها به صورت فردی امکان پذیر نیست، و لازم است تا به صورت گروهی صورت بگیرد، مثل بلند کردن یک وزنه سنگین که به نیروی افراد زیادی نیاز دارد.گاهی نیز هر چند امکان انجام کار به صورت فردی وجود دارد، اما مستلزم تحمل هزینه فراوان و فشار زیاد است، که از لحاظ کیفیت اجرا نیز قابل مقایسه با صورت جمعیِ آن نیست.

گزارش پروژه مهر
گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز می‌خواهند به ایجاد جهانی سالم و پویا کمک کنند، نه اینکه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار کار بفرستند.

ما واقعاً می‌خواهیم فرصت‌های یادگیری را چنان فراهم کنیم که دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهیخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنین شهروندانی که خوب تربیت شده‌اند برای فرزندان خود دنیای بهتری می‌سازند. کارفرمایان روشنفکر خواستار همکارانی هستند که در زمینه کار، سازمان و مشکلات همه ‌جانبه بارقه‌ای از شور و هیجان داشته باشند؛ یعنی اعضای فعال تمام‌وقت در محیطی کیفی باشند. تعهد نسبت به بالا بردن کیفیت در آموزش و پرورش مستلزم مشارکت‌های فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به کار می‌بریم، می‌باشد.

همگان در آموزش و پرورش تأکید دارند که باید دانش‌آموزان افرادی موفق و شهروندانی مؤثر در جامعه شوند، درحالی‌که فعالیت‌ها باید طوری طراحی شوند که دانش‌آموزان بتوانند خویشتن را در جهت کسب موفقیت یاری نمایند( کافمن و زان، ترجمه سلیمی و اسحاقیان، 1377). هم چنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و بدین وسیله سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی نسبت به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند.

دانلود فایل های پروژه مهر
با افزودن یک معیار و شاخص کاربردی به جای معیار ها و شاخص های آرمانی و غیرقابل سنجش می توان به هدف رسید.در فرم ارزشیابی معلمان می توان به آرزوی تشکیل بانک تصویری رسید. و از تجربه های تدریس و کلاس داری معلمان دست یافت. اما متأسفانه بی توجهی به این پیشنهاد کاملاً کاربردی موجب ضعف شده است .همچنان دست یابی به تجربه های تدریس و کلاس داری معلمان موفق در حد یک آرزوی دست نیافتنی باشد .خود معلمان نتوانند از تجربه های یکدیگر در چگونگی انتقال مفاهیم و کلاس داری استفاده کنند.آن چه خود دارند را از بیگانه تمنا کنند . در جستجوی مستندات های آموزشی کشورهای اروپایی و آمریکایی و ... باشند.

بدیهی است که جهان آینده به انسان‌هایی نیاز دارد که خلاق و توانمند باشند، ویژگی‌های عصر اطلاعات را به خوبی درک کنند و نیز بتوانند فعالانه به دانش‌های مورد نیاز بپردازند و فعالیت های گروهی یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر کنند و بر رشد فرهنگی یک نظام مؤثر واقع شود و بدون آن حیات معنوی یک جامعه به خطر می‌افتد. پس می‌توان دانش‌آموزان را به کلاس‌های فوق‌برنامه دعوت کرد و این کار باعث رشد و شکوفایی و خلاقیت آن شد.

از جمله کارکردهای مهم فعالیت‌های گروهی می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1- خلاقیت: فرد حداکثر بهره را گرفته، با آزاد اندیشی  تفکر واگرا مسائل را بررسی می‌کند و به راه‌حل‌های نو دست می‌یابد. 2- توسعه مهارت‌های شناختی: فرد بدون این که تکلیف خاصی را بر عهده داشته باشد با علاقه و انگیزه شخصی مسلماً تلاش وی مطلوب و خوشایند خواهد بود. 3- تقویت مهارت حسی و حرکتی: تأثیر مهارت‌های حسی و حرکتی و فعالیت ورزشی بر فعالیت‌های ذهنی و عاطفی به گونه‌ای است که بسیاری از روانشناسان تعلیم و تربیت عقیده دارند که این قبیل فعالیت‌ها می‌بایست در درجه اول جزء برنامه‌های آموزشی قرار داده شود، چون آشنایی افراد با فعالیت‌های حسی و حرکتی نه تنها موجب تقویت فعالیت‌های ذهنی، بلکه موجب نشاط روانی و سرزندگی، تقویت اعتماد به نفس و بالطبع بهداشت روانی خواهد شد. 4- اصلاح رفتار و تعالی شخصیت: برای اصلاح بسیاری از اختلالات رفتاری نظیر پرخاشگری، افسردگی، کم‌رویی، اضطراب شناخته شده است. 5 - بهداشت روان 6- رفتارهای اجتماعی: مناسب‌ترین و مطلوب‌ترین موقعیت برای اندیشه و تفکر خلاق رفتارهای مطلوب فردی و اجتماعی است.

نمونه پروژه مهر فردی
معلمان و دانشجو معلمان عزیز و گرامی برای دریافت کاملترین نمونه فایل های پروژه مهر می توانند از نمونه های کامل پروژه مهر های ما در سایت دیدن فرمایند.

در فرایند پروژه مهر به چه چیزی دقت کنیم ؟
فعالیت گروهی، تفکّر نقادانه را میان دانش آموزان گسترش می دهد.
فعالیت گروهی، فضای کلاس را دوستانه ترمی سازد.
فعالیت گروهی، شکاف تحصیلی را کاهش می دهد.
فعالیت گروهی، درکلاس های نا همگن از نظر تحصیلی تاثیر مثبتی دارد.
در فعالیت گروهی، دانش آموزان تجربه های خودرا در اختیار یکدیگر می گذارند.
در فعالیت گروهی، دانش آموزان فرصت می یابند تا عقاید یک دیگر را نقد کنند. بنابراین به تحلیل ،ترکیب، ارزش یابی وعلت یابی می پردازند.
در فعالیت گروهی، دانش آموزان در موقعیّت هایی برای اندیشه ورزی قرار می گیرند.
در فعالیت گروهی، دانش آموزان با استعداد های متفاوت به یادگیری یک دیگر کمک می کنند.
در فعالیت گروهی، دانش آموزان از هوش وتوانایی خود استفاده می کنند.
با فعالیت گروهی، محتوای موادّ درسی مختلف با هم ترکیب می شوند.
با فعالیت گروهی، روش های مختلف یادگیری درکنار هم قرار می گیرند ودانش آموزان به درک عمیق تری می رسند.
دانش آموزان از طریق فعّالیت های گروهی راه های متفاوتی را برای یادگیری تجربه می کنند.
فعالیت گروهی، به تلاش وزمان نیاز دارد.
فعّالیت های گروهی شیرینی یادگیری با هم را به دانش آموزان نشان می دهد.
برای فعّالیّت های گروهی، باید موضوع هایی رابرگزید که برای کار در گروه مناسب باشند. کارهایی که پیچیدگی دارند ،کارایی فکررا افزایش می دهند  به نظم نیاز دارند وبرای ارزش یابی معیارهای روشنی دارند برای فعالیت های گروهی مناسب اند.

اهمیت فعالیت های فوق برنامه در پروژه مهر
با توجه به اینکه فعالیت‌های فوق‌برنامه گروهی ارزش‌های تربیتی مهمی دارند، اما این ارزش‌ها خود به خود تنها با شرکت دانش‌آموزان در آنها حل نمی‌شوند بلکه احتیاج به این که:

معلمان و مسئولان اجرایی فعالیت‌های فوق‌برنامه فکر و طرح روشنی درباره آنها داشته باشند.
فعالیت فوق‌برنامه در ارتباط با نظام آموزش و پرورش به صورت یک کل منظور شوند و هرگز آنها را مجزا از نظام تلقی نکنند.
در برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی فوق‌برنامه همه اصول یادگیری و آموزش را در نظر بگیرند.
معلم به این نکته توجه نماید که در این گونه فعالیت‌ها نیز باید به تدریج نقش خود را از آموزش و مدیریت اوضاع یادگیری تبدیل کند و راهنمای عمومی دانش‌آموزان گردد.
بیش از انتخاب نوع فعالیت فوق‌برنامه باید هدف را تعیین کنند. این اهداف باید حتماً رفتاری باشند نه کلی.
هر مدرسه باید فعالیت فوق‌برنامه را همانند فعالیت‌های رسمی مدرسه به صورت جدی ارزشیابی کند و پیوسته وضع و موقعیت خود را بسنجد.
معلم باید رفتاری که می‌خواهد به کمک فعالیت‌های تربیتی فوق‌برنامه تغییر یابد دقیقاً تعریف نماید.
فعالیت‌های فوق‌برنامه باید مداوم باشند و ذوقی نه سلیقه‌ای.
فعالیت فوق‌برنامه هر چند ممکن است هر کدام هدف خاصی را دنبال کند باید در ارتباط با یکدیگر سیستمی را تشکیل بدهند که پاسخگوی  نیازهای فرد و جامعه باشد.
پروژه مهر چه چیزی است ؟
پروژه مهر تیتر فایلی میباشد که در وبسایت ما وجود دارااست و در سال های اخیر درباره با چگونگی تهیه معلمان و علم آموزان از طرف فراگیری و رویش ابلاغ شوید. پروژه مهر موضوعی میباشد که درباره با آن پژوهش های متعددی نگارش می‌شود. همینطور درباره با قضیه معلم پژوهنده و نظارت رابطه ها و تاثیرات آن‌ها بر روی هم نیز مکان بسی تفکر میباشد. پژوهش گران در فن فراگیری مدیریت همواره ارزیابی های علمی و پژوهشی خویش را درین ارتباط در معرض مخاطبین این حرفه قرار داده اند. در نوشته‌ی علمی حاضر نیز کارایی شد‌ه‌است که‌این قضیه بیشتر و با جزییات بیشتر توسعه و گسترش داده خواهد شد.

با اعتنا به نتیجه ها به دست آمده می قدرت اظهار‌کرد نظرها دانشمندان فن فراگیری مدیریت پیرامون مقوله های ارائه گردیده درین ارتباط تماما درست و مبنی بر حقیقت میباشد. از این رو پیشنهاد میشود مباحث پروژه مهر و معلم پژوهنده در مرکزها فراگیری بهتر و تحصیلات تکمیلی مطرح خواهد شد. و حاصل پژوهش ها به طور پروپوزال های نظری ارائه شود.

شایسته ترین پروژه مهر چه خصوصیت هایی دارا است ؟
دانشمندان و محققین برتر در حرفه فراگیری مدیریت در حین سالیان پشت سر هم سعی در این داشته اند که مطالعات عظیم ای بر روی پروژه مهر و پایین دسته های پژوهشی آن داشته باشند . به صورت جدا به اعتقاد می بایست ذکر کرد که مورد پروژه مهر و پرداختن و وجوه متفاوت و جنبه های متفاوت تحقیقاتی در‌این ارتباط میتواند راهگشای دقیقی درباره با دانش آموزان عرصه یادگرفتن مدیریت باشد.

کاملترین مثال در فضای مجازی قابل بازنویسی فراهم برای به کار گیری علم آموزان و معلمان و اولیا گرامی در سال تحصیلی 404-1403

افتخار داشته ایم تا بتوانیم در سال تحصیلی تازه مثال پروژه مهر گامی هرچند کوچک برای شما برداریم

پروژه مهر خارق العاده
به نترسی می قدرت اعلام‌کرد که پرداختن به مسئله پروژه مهر یکی اصلی ترین مسائلی میباشد که می قدرت در فراگیری مدیریت به آن پرداخت و همینطور در‌این ارتباط مسئله مهمی که جای گفتگو دارد مسئله معلم پژوهنده میباشد. پرداختن به‌این زمینه می‌تواند دستور کار های آموزشی غیر قابل وصفی را در مشت محققان قرار دهد. سایت تخصصی ما در تلاشی مبادرت به جمع مثال پوشه های پروژه مهر و بقیه فولدر هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب دین طومار ها و قسمت طومار ها به سیستم آموزشی مرز و بوم اضافه می شوند کرده و آنان‌را در چنگ فرهنگیان و همیاران عزیز جهت دانلود قرار می دهد.

هدف ها تعالی در‌این ارتباط
هدف ها بزرگی که مدیران وبسایت تخصصی ما برای خویش در حیث گرفته اند بسیار بالاتر از هدف ها دنیوی بود و مغایر تنی چند از سایتها که مبادرت به نسخه برداری برداری از مثال پوشه های دیگرافراد میکنند کلیه فولدر هایی که در وبسایت ما به شما معرفی میگردند اعم از پروژه مهر , مبادرت پژوهی, پباده سازی آموزشی , تجربه نگاری و… به طور کامل و مستقیما بوسیله کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همیاری میکنند نگارش و مهیا سازی گردیده‌است.

یکی‌از مهم ترین مسائل پیرامون پروژه مهر قضیه معلم پژوهنده میباشد که قادر است نقش گزینش کننده ای را درباره با حاصل پژوهش های دانشمندان فراگیری مدیریت انجام کند. پژوهش گران یادگرفتن مدیریت بر این باورند که درباره با پروژه مهر می قدرت پژوهش های علمی و مسائل پرمغز و مالامال محتوایی را ارائه نمود که یکی مهم ترین این وجوه قابل پژوهش فراگیری مدیریت میباشد.

شگفت انگیز ترین پوشه های پروژه مهر در یادگرفتن و رویش
پروژه مهر در فراگیری و رویش از مهم‌ترین عمل هایی میباشد که در سال های اخیر ابلاغ شد‌ه‌است. در مدرسه های همیاران موظف به طرح ریزی و تدوین مستندات خویش درین ارتباط میباشند.

پروژه مهر خوب و ممتاز در تارنما آموزشی
پروژه مهر در وبسایت آموزشی ما یکی شیوه نامه های الزام آور به مدرسه ها بود. همیاران فرهنگی اعم از معمولی و دولتی ، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و... می‌توانند پروژه مهر خویش را از وبسایت اخذ نموده و از مزایای تارنما آموزشی ما به کارگیری کنند. مقصود از جاری ساختن این فعالیت و ابلاغ این شیوه نامه فعال نمودن هر چه بیشتر همیاران و تسریع در نگارش و تدوین پروژه مهر به وسیله آن ها است.

پروژه مهر براق برای مدرسه ها
آمار ها نماد می‌دهد مورد پروژه مهر یکی‌از اصلی ترین موضوعاتی میباشد که جای گفتگو دارد و نقش گزینش کننده ای در ایده ها اندیشمندان و محققان فن یادگرفتن مدیریت داراست. آنچه دارای اهمیت میباشد پرداختن به مسئله پروژه مهر و همینطور موضوعاتی زیرا معلم پژوهنده می‌تواند آسمان های جدید ای را در عرضه فراگیری مدیریت در پیش روی اندیشمندان گشوده نماید.سازه بر این نیاز میباشد که به زمینه پروژه مهر و معلم پژوهنده به طور کلان تری پرداخته گردد و این مورد به مسائل پیش رو و منظره های پژوهشی آتی توسعه داده خواهد شد.

پروژه مهر شایان توجه و استثنایی
اگرچه عمده پژوهش ها انجام شده ی دارای ربط، به چگونگی ارتباط در‌این مقوله پرداخته¬اند، البته مطالعات محدودی به تحلیل متغیر¬های همبسته با آن تخصیص یافته¬اند که شالوده ارائه¬ی یک خط مش پیشگیرانه و مداخله¬ای مؤثر میباشد، به ویژه آنکه صورت پژوهشگری درباره با پروژه مهر و ماهیت آن در سال¬های اخیر تغییر‌و تحول یافته میباشد. اکثر دانشمندان توافق دارا هستند که مبحث پروژه مهر و ارتباط آن با معلم پژوهنده از مهم‌ترین مسائل آیتم انتظار در جامعه پژوهشی میباشد. برای اینکه بتوانید مستندات خیر بنویسید بایستی در آغاز احاطه کافی داشته باشید که پروژه مهر چه می باشد , به چه شکل نگارش می شود و برای دستیابی به چه اهدافی در ساختار آموزشی گنجانده گردیده است.

1. پرسش مهم چه است ( قرار میباشد چه مساله ای را تحلیل نمایید ؟)
2. برای جواب به‌این پرسش چه اطلاعاتی نیاز دارید وچگونه آن‌ها‌را بدست خواهید آورد ؟
3. شاخص های مقایسه ای را چه گونه تهیه و تنظیم میکنید
4. آیا آنالیز و راه‌حل روشنی دارید ؟
پروژه مهر بی همانند و حیرت انگیز
یکی‌از شایسته ترین نحوه های پژوهش پیرامون پروژه مهر ، به کارگیری از نظرها محققان برنده میباشد. با دقت به اینکه مسائل مرتبط با پروژه مهر بعدها و جنبه های مختلفی را در بر می¬گیرد، لذا ارائه¬ی داده ها جامع از فاکتورهای تحقیقاتی مرتبط با آن مشقت بار میباشد. آموزگاران , دبیران و معلمان بخصوص آندسته که تجربه متعددی در سیستم آموزشی مملکت ندارند غالبا با فرایند تدوین پروژه مهر شناخت کافی را ندارند و اصولا فلسفه پیدایش سایتهایی مثل ما که‌این فولدر های مثال را در مشت فرهنگیان عزیز قرار می دهند هم همین میباشد تا با شیوه نگارش و تدوین پروژه مهر, فرم های تدوین آن , فرآیند و استانداردهای کلی آشنا گردید و بتوانید از آنان در سوی نگارش و تدوین گزارش خودتان به کارگیری فرمایید.

یک‌سری سفارش برای پروژه مهر خاص بی مانند و بی سابقه
تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله پروژه مهر در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطل
برچسب: ،

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۳:۴۰ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)