پیک آدینه
پیک آدینه
دانلود زمان اوج بهترین و قویترین نمونهها در محیط آموزشی بهترین نمونه ازمجموعه پیکادلی است.
قواعد ویرایش این قاصد در آمادهسازی یک تکلیف یا پروژه برای استفاده توسطدانش آموزان، انگیزش بیطرف و قابلیت مانور عالی در تکلیف، دو ویژگی در ماه میهستند.
حتی اگر راهحلهایی را که دانش آموزان پیشنهاد میدهند که کار را انجام دهند، برطبق آنچه در نظر میگیرند، قبول نکنید.
تفکر و نیت در پیک اگر کار از لحاظ فنی ضعیف و یا بد باشد، پس به افکار وایدههای پشت آن پاسخ مثبت دهید و به دانش آموزان کمک کنید تا مهارتهایبیان خود را بهبود بخشند (۱).
سوالات مربوط به قاصد از پرسیدن سوالهایی که شما فقط یک پاسخ صحیح را ارائهکردهاید خودداری کنید (مگر اینکه در مورد حقایق علمی باشد).
زمان کافی در ویرایش یک پیک زمان کافی برای "تست و خطا" دانش آموزان برایکشف ایدهها را در نظر بگیرید. زمانی که به دانش آموزان شغل جدیدی میدهید، بهآنها فرصت پیدا کنید تا راهحلهای ممکن را کشف کرده و قبل از اینکه وارد جریاناصلی شوند، آنها را آزمایش کنید.
دانش آموزان را تشویق کنید که کتاب خواندن را با استفاده از کتاب با موضوعات یادبگیرند، و البته شما میتوانید از دانش آموزان بخواهید که آنچه را که در کلاسآموختهاند را طبقهبندی کنند.
جلسات ایده پردازی دانش آموزان را به یاد داشته باشید که این نشستها با تمامایدههای پیشنهادی مورد احترام قرار خواهند گرفت و هیچ یک از آنها مورد انتقادقرار نخواهند گرفت.
وظایف اصلی دستاوردهای مختلف برای دانش آموزان و هم برای خودتان جالبخواهد بود.
دانش آموزان را وادار کنید که در گروههایی با ایدههای مختلف کار کنند.
شما نمیخواهید که آنها بهترین را انتخاب کنند، بلکه از آنها بخواهید راههاییپیدا کنند که در آنها the عناصر ایدههای تولید شده (به روش مشارکتی) ثبتمیشوند.
کمک دانش آموزان برای نوشتن دورههای درسی در بسیاری از امتحانات، از دانش آموزان خواسته میشود تا واکنشهای خود را به شکل مقالات بنویسند. به علاوه، در طول دوره مطالعات، مهارتهای نوشتاری بسیار مهم هستند. توصیههای زیر به شماکمک خواهند کرد تا با چنین مهارتهایی به دانش آموزان کمک کنید.
دانش آموزان را قبل از نوشتن، برای دانش آموزان فراهم کنید و سپس از آنهابخواهید تا مرحله بعدی را یادداشت کنند.
تحلیل دانشآموزی به آنها اهمیت کلمات کلیدی مثل این را میدهد که چطور، چرا،چه زمانی و کجا … به من یادآوری کنید.
به خصوص وقتی بحث در مورد موضوع و یا برخورد با موضوع مطرح میشود. بهدانش آموزان کمک کنید که بدانند چه کار باید بکنند.
به آنها یاد بدهید اول تمام ایدههای خود را روی کاغذ بنویسید و سپس آنها راقبل از آن ویرایش کنید.
به دانش آموزان کمک کنید تا اهمیت رسیدن به نتایج ملموسی را درک کنند. هر پیکنیاز دارد که نویسنده مقداری نتیجهگیری کند، یا حداقل در پایان قاصد، خلاصهای ازایدههای او. بنابراین، آن اندازه کافی نیست که قاصد باشد، بلکه باید یک پایانقطعی داشته باشد.
به دانش آموزان کمک کنید که یک مقدمه خوب بنویسند بهترین زمان برای نوشتنیک مقدمه زمانی است که ما میدانیم که واقعاً چه هستیم! Advise به دانش آموزان توصیه میکنند که زود هنگام نوشتن شروع به نوشتن نامه نکنند، زمانی که آن را مینویسند، تا به خوبی درک کنند که courier در مورد چه چیزی است.
به دانش آموزان یادآوری کنید که بهترین راه برای پیشرفت در نوشتن مقاله نوشتنتعداد زیادی پیک یا راههای دیگر برای طراحی تعداد زیادی قاصد و سپس نوشتنآنها است.
از دانش آموزان بخواهید که articles را به بهترین نحو بیان کنند، بهترین راه برایمعرفی نقاط ضعف و نقاط قوت نوشتاری برای دانش آموزان این است که از آنهابخواهید تا انواع مقالات را نمره دهند.
ارائه دهندگان خدمات روانی و روانی در کلاس درس به دانش آموزان فرصت میدهندتا با شما در مورد کمک به دانش آموزانی که به خودشان ایمان ندارند، صحبت کنند.
کمک به دانش آموزان احساسی بد است!
کمک به بهبود روحیه دانشجویان پس از مقابله با شکست
اثربخشی معلم در کلاس یکی از مهمترین جنبههای تدریس یک معلم دبیرستان اینویژگی از اثربخشی کلاس درس است. شما باید بدانید که کلاس از افراد تشکیلشدهاست (نه یک گروه) و باید ارتباط نزدیکی با شما داشته باشد. فقط موضوعدرس. در هر صورت, انتظار میرود که معلمان به خوبی گروه دانشجویی خود را بشناسند و پیشرفت هر دانشجو در هر سطح را تحت نظر داشته باشند.
آگاه باشید که کلاس از افراد تشکیل شدهاست به محض امکان اسامی دانش آموزانو تلاش برای صحبت با آنها در مورد جنبههای روزمره زندگی در مدرسه و خانواده.نباید همیشه با تعداد مشخصی از اعضای کلاس صحبت کنید که در بهترین موقعیتقرار دارند, اما باید همه دانشجویان را در نظر بگیرید.
مجموعهای از مسائل مربوط به دانش آموزان را در کلاس به دست آورید.
این کار میتواند توسط خود دانشجویان انجام شود. برای مثال, جزئیات کاملسرگرمیهای مورد علاقه آنها و همچنین غذا, موسیقی و انواع ورزشهای مورد علاقهآنها. همچنین سعی کنید شخصیت هر دانشآموز را کشف کنید.
هم معلم و هم دوست دانشآموز.
به دانش آموزان کلاس اطلاع دهید که حضور شما در کلاس, تنها هدف کمک و نجاتآنهاست. این به شما این امکان را میدهد که ببینید آنها باید مشکلات خود را حلکنند. دانش آموزان میخواهند شما را با مسائل مهمی که جان آنها را در بر میگیرند, لمس کنند. باید گوش کنید.
رفتارهای اجتماعی درست را تعریف کنید.
هر چند چنین رفتارهایی همه معلمان و دانش آموزان را تحتتاثیر قرار میدهند,وظیفه معلم کنترل رفتار و رفتار عمومی افراد است. روحیه کلاس را در کلاس تشویق کنید و احساس کنید که " ما بهترین کلاس برای دانش آموزان کلاس هستیم.
تقویت رابطه بین دانش آموزان و معلمان توسط پیک اولیه علاوه بر تقویت رابطهبین فردی بین دانش آموزان, رابطه آنها با معلمان نیز در مسیر حل و حل مسایلمربوط به اوج تقویت میشود و باعث افزایش تعامل معلم و دانشجو میشود. یکی ازاهداف اصلی سند تحول بنیادی تحکیم و تقویت روابط میان دانش آموزان و معلماناست. حیاط نقش مهمی در اجرای این دستور دارد.
رابطه مثلثی والدین, معلمان و دانش آموزان در تکالیف هفتگی مانند مسایل پیکاولیه, این میتواند از طریق ارتباط بین دانشجویان و همچنین دانش آموزان بامعلمان انجام شود. اما آنچه مهم و مهم است این است که این تکالیف میتواندعاملی قوی در تقویت رابطه بین والدین با دانش آموزان و معلمان باشد. زیرا نقشوالدین در اجرای سند تغییر اساسی و اهداف آموزشی و آموزشی غیرقابلانکار است.دانش آموزان در طول حل تکالیف تکالیف, میتوانند از والدین برای حل مشکلاتشاناستفاده کنند. والدین نیز میتوانند در تلاش برای ارائه پیشنهادها و انتقادات و نیزاستراتژیهایی برای افزایش سطح علم باشند.
با توجه به مطالب فوق, دانلود فایل تحقیقاتی معلمان آموزش آماده و جمعآوریاطلاعات اولیه برای استفاده از دانشجویان, والدین و معلمان, و در سال تحصیلیجدید, به روز رسانی محتوا و سوالات مربوط به هر پایه, بسته طلایی را به صورتهفتگی از پایان سال جمعآوری کردهاست. آنچه جالب است این است که معلمان ودانش آموزان و همچنین عزیزان من میتوانند از این محتوای خیلی بالا استفاده کردهو سطح تحصیلی دانشجویان را در این زمینه افزایش دهند. از آنجا که این مجموعه, در مجموع, یکی از بهترین مجموعههای موجود در اینترنت است که سوالات ومحتوای پایاننامه را به دست معلمان و جویندگان علوم تقسیم کردهاست.
برچسب: ،