amoozesh amoozesh .

amoozesh

تجارب برتر تربیتی

تجارب برتر تربیتی

تجربیات تحصیلی بالا در حال بارگیری بهترین و موثرترین نمونه‌های موجود در محیطآموزشی، بهترین نمونه از گردآوری بهترین تجارب آموزشی است.

چندین روش برای ابراز تشویق به معلمان در تجربیات بالاتر آموزش

تو کار داری …

این بیانیه به خود فعالیت بستگی دارد، نه نتیجه نهایی. حتی اظهار نظر در موردآنچه که فکر می‌کنیم کوچک و بی‌معنی است ممکن است تاثیر زیادی بر روی یککودک داشته باشد.

تو پیشرفت کردی …

رشد و توسعه، cores و vertebrate هستند که عزت‌نفس، عزت‌نفس و اعتماد بهنفس را در دانش آموزان ایجاد می‌کنند. شاید دانش آموزان تا حدی که مامی‌خواهیم پیشرفت نکنند، اما اگر شما در حال پیشرفت هستید، به آن پیشرفتتوجه کنید. این می‌تواند یک معجزه باشد.

آیا می‌توانید به من کمک کنید (برای ما، به مدرسه و غیره) با کمک …؟

احساس مفید بودن و موثر بودن برای همه، از جمله کودکان، مهم است. ما فقط بایدبه آن‌ها فرصت پیدا کنیم تا این احساس را پیدا کنیم.

تو … تو واقعاً تلاش می‌کنی.

کشف هر تلاش student's در بخشی از معلم به او کمک می‌کند تا از "فعالیت کامل"در تبدیل "فعالیت مداوم" پشتیبانی کند. به علاوه، این امر منجر به فعالیت‌های واقدامات دیگر خواهد شد.

آموزگارانی که بر ستایش و افتخار تاکید دارند، به زودی متوجه خواهند شد کهعلی‌رغم نیات خوب و داشتن یک هدف خوب، همه قابل‌ستایش نیستند. در حقیقتاگر تعداد زیادی از مردم مورد تمجید قرار گیرند، تحسین و تمجید از آن‌ها امتیازویژه خود را از دست خواهد داد. مسابقات جام جهانی با تمام شور و اشتیاق خودبرای کسب بهترین تیم فوتبال، نه تیمی که بیش‌ترین تلاش و عمل را داشته باشد،most است!

اگرچه این امر می‌تواند در دنیای ورزش قابل‌قبول باشد، کاربرد آن در آموزش به هیچوجه قابل‌قبول نیست.

رویدادها در تجربیات آموزشی درجه بالا

این واقعاً در دنیای آموزش چه معنایی دارد؟ نوشته‌های برخی از دانش آموزان ممکناست قابل‌ستایش و ستودنی از نوشته‌های دیگران باشد، اما آیا می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها بیش از دیگران فکر می‌کنند؟ تعدادی از دانش آموزان بهتر ازبقیه هستند، اما آیا این به این معنی است که آن‌ها بیشتر یا بیشتر مطالعه کرده‌اند،یا بیشتر، چیزی که یاد گرفته‌اند؟ آیا ممکن است برخی از دانشجویان برای نمایشگاهانتخاب شوند و هیچ کار دیگری انتخاب نشده است، اما آیا این بدان معنا است کهدانشجویانی که انتخاب شده‌اند سخت‌تر کار می‌کنند و زمان بیشتری را صرف اینپروژه می‌کنند؟ خوب، اگر "ستایش" به خودی خود معنای واقعی دارد، پاسخ شمامثبت خواهد بود، در حالی که می‌دانیم در اغلب موارد پاسخ منفی است.

آیا بهتر نیست اگر آن‌ها را تشویق کنید که امتحان و کار هنری را بجای ستایش از آن‌ها انجام دهند؟ من در پاسخ به این سوال فکر می‌کنم که واژه "بله" طنین‌اندازمی‌شود.

نتایج بهتر در تجربیات آموزش عالی

" سطح تلاش و پیشرفت را افزایش خواهد داد و از کمک و هم‌کاری قدردانی خواهدکرد. دانشجویان را همان طور که هستند بپذیرید. اتکا به توانایی‌ها و اختیارات وجدا کردن عمل از اجرا کننده، کم‌تر در مورد چنین مواردی تعریف و تمجید می‌شود.

قانون را در تجربه آموزشی درجه اول قبول نکنید

در واقع، من هرگز مطمئن نبودم که stores که "If" را نصب کرده‌اند، "اگر دارید، آنرا پست کنید! " " هیات، موضوع هیات‌مدیره را به کار ببرید یا می‌توانید آن را اعمالکنید. حقیقت این است که من هرگز نمی‌خواهم خود را در چنین موقعیتی قرار دهمکه نتیجه‌اش را درک کنم.

تصور کنید اگر یک مشتری دست و پا چلفتی چیزی را بشکند، چنین حالتی بی‌اثرخواهد بود، برعکس، هیچ کاری در مورد مالک فروشگاه انجام نداده است. در اینحالت، تهدید یا به عبارت دیگر، نتیجه منطقی جبران خسارت برای چیزی که شکستخورد به شما حداکثر هشدار خالی و خالی را می‌دهد، و اگر این موضوع بین مردمپخش شود، پس مشتریان بعدی کم‌تر تمایل خواهند داشت که به هشدارها درهیات‌مدیره توجه کنند. آن‌ها در خانه احساس خواهند کرد، چون صاحب فروشگاهقانون را اعمال نکرده است.

تجربیات آموزشی ترجیحی

همه کسانی که در مورد بهترین تجارب تمرین خوب می‌نویسند، استدلال می‌کنند کهمعلمان باید سیاست‌های انضباطی خود را اعمال کنند و در این مورد همیشه ثابتبوده‌اند. تا زمانی که اجرای سیاست سازگار باشد، دانشجویان خواهند دید کهپاسخ‌های انضباطی معمولاً کم‌تر براساس اراده یک معلم است. دانش آموزان یاد می‌گیرند که بحث کردن و تلاش برای وارد کردن یک بحث بی‌فایده با یک جمله کوتاهاست. بحث تنها می‌تواند بر افراد تاثیر بگذارد، نه یک سیاست انضباطی. در اینجا،قانون حتی اگر منصفانه باشد، در خطر است.

برخلاف دانشجویانی که سعی در چانه‌زنی با یک چیپ چانه دارند، آن‌ها حتی براییک زمان تسلیم نمی‌شوند. درک اولیه از قوانین مشروط و به خصوص برنامه‌هایتقویتی مختلف، به ما می‌گوید که جانشینی، حتی یکبار، تا حد زیادی دانشجویان را ملزم به مذاکره و چانه‌زنی برای رهایی از مجازات می‌کند. به تلاش‌های student's دراین زمینه توجه نکنید. گوش دادن به استدلال آن‌ها به معنای دادن شانس به آن‌هااست. چرا دانشجویان را تشویق می‌کند که امیدهای بدی داشته باشند؟ علاوه بر این، اجازه ندهید که رفتار خوب یک دانش‌آموز بر مسئولیت‌پذیری شما تاثیر بگذارد تارفتار بد او را بدزدند. برخی از معلمان به دانش آموزان مدرسه‌ای که در صبح با آن‌هابد رفتاری شده‌است، می‌دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند که از اقدامات انضباطی کناربیایند، زیرا این بعدازظهرهای بعد از ظهر رفتار صحیح را نشان داده‌اند. نتیجه اینخواهد بود که کودکان تشویق می‌شوند که رفتار بد خود را در اوایل روز انجام دهند.

قوی و راحت بودن در تجربه‌های آموزشی درجه اول

خود را با سیاست انضباطی خود به روز نگه دارید. برنز (1985, ص. 3) توصیه می‌کند که معلمان تضمین کنند که مجرم شناخته می‌شود و درمان می‌شود. هنگامی که دانش آموزان مخالف هستند, باید خود را با یک حس ترحم ترک کنید که چندین بارقبل از اعمال سیاست انضباطی به شما می‌گوید. (مورگان, 1984) مجازات اعدام قطعاًواضح است. اگر یک سیاست انضباطی دارید, آن را به کار ببرید و اگر شما تناسبنداشته باشید, آن را اجرا کنید. در این میان, همگام با آن باشید.

محیط کلاس را به طور کامل سازماندهی کنید

بهترین تکنیک‌های تجارب آموزشی درجه بالا آن‌هایی هستند که از وقوع مشکلاتپیش‌گیری می‌کنند و تغییر و تغییر محیط کلاس درس می‌تواند این نقش را بیشتر یاکم‌تر ایفا کند.

در هر دو "آموزش موثر" و "آموزش موثر" به وسیله توماس گوردون شش نوع مختلفاز محیط کلاس شناسایی و پیش‌بینی شده‌است، از جمله: غنی‌سازی یا محرومیت،گسترش یا محدودیت، سازماندهی مجدد و یا ساده‌سازی. بعد از خواندن آن‌ها،ممکن است بگویید: "من اغلب از اینها استفاده کرده‌ام" احتمالاً حق با شماست.اغلب مربیان معلم یک یا چند نمونه از این تغییرات کلاس را ایجاد کرده‌اند.

اهمیت تکرار تعاریف Gordon's به دلیل یادآوری آن‌ها پس از اتمام نیست، بلکه به این دلیل است که به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم آگاهانه آن‌ها را در نظم وانضباط افزایش دهیم.

محیط‌های Enriching در تجارب تحصیلی برتر

سعی کنید محیط را غنی کنید. محیط‌های غیر معمول کسل‌کننده و یکنواخت هستند.این محیط‌ها کسل می‌شوند و به the فکری کمک می‌کنند که بنیان موسسه "کارگاه‌های Devil's " است و تنها Enrichment محیط فیزیکی (تابلوهای اعلانات,دیوارها و رنگ‌ها) را شامل نمی‌شود, بلکه شامل همه چیزهایی است که در محیط(بلندگو, تکنیک‌های مختلف آموزشی و غیره) اتفاق می‌افتد.

شما گاهی اوقات با کاهش امکانات محیط‌زیست یا نیشگون گرفتن و محروم کردنآن‌ها می‌توانید با مشکلات انضباطی سر و کار داشته باشید. به عبارت دیگر، میزانهیجان، جاذبه و تحقیق در مورد فرصت مورد نظر را کاهش دهید. کودکانی کهوالدین را اذیت می‌کنند، والدین را اذیت می‌کنند، والدین خشمگین یا تسلیم می‌شوند، اما علت چنین مشکلاتی این است که چیزهای زیادی در اطراف ما وجود دارد که دسترسی به آن‌ها واضح و آسان است. درست است که قلب هر کسی کهدیده باشد "، به همان اندازه که در دنیای دوستی و محبت دیده می‌شود، در محیطکلاس نیز صادق است. سعی کنید نوعی از جاها را برای تحصیل به شیوه‌ای آرام ایجادکنید. از ایجاد کلاسه‌ای درس جلوگیری کنید که در آن حواس‌پرتی به احتمال زیاد ایجاد می‌شود. گاهی اوقات "پایین" واقعاً بالا است. بیشتر، اغلب در متن کم‌تردراماتیک یاد بگیرید.

همه ما از ارزش توسعه محیط خود آگاه هستیم. موضوع پوستر نصب‌شده بر رویتابلوی اعلانات خارج از دفتر من (واژه "دنیای واقعی"، دنیای بیرون است! اشارهمی‌کند که چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد تا آنچه که در دیواره‌ای یککلاس وجود دارد. یکی از صحنه‌های مورد علاقه من، با درخشش سیدنی Pyatre بهعنوان ستاره سینما، جایی است که او دانش آموزان دبیرستان را از لندن شرقی بهموزه نزدیک می‌آورد. در نتیجه او محیط را برای آن‌ها پرورش می‌دهد.

ایجاد یک محیط درسی با تجربیات آموزشی برتر

برای توسعه محیط، شما باید ببینید که چه تسهیلاتی در منطقه شما وجود دارد کهمی‌توانید در دسترس دانش آموزان خود قرار دهید، چه به آنجا بروید و چه آنامکانات برای شما آورده شده‌است.

البته گاهی اوقات با محدود کردن محیط، می‌تواند به ایجاد نظم کلاس کمک کند.برای این منظور، ما باید شرایط را برای مکان‌های ممنوع، نویز ناشی از سخنرانی‌هایدانشجویان، مناطق خاص نقاش، دسترسی به کامپیوترهای گران‌قیمت، و غیره در نظر بگیریم. زمانی که محیط را محدود کنیم، یک ایده خوب برای توضیح چگونگی بهبودکیفیت زندگی هر دانش‌آموز در مدرسه با چنین اقداماتی است.

در تجارب آموزش عالی و سازمان

سعی کنید درباره سازماندهی محیط تجدید نظر کنید. به این ترتیب، علاوه بر اینکهاحتمالاً جالب‌تر است، همچنین می‌تواند از دردسر جلوگیری کند. کلاس‌های آموزشفیزیکی در انتهای ساختمان احتمالاً موجب مشکلاتی برای دانش آموزانی می‌شود کهباید برای کلاس بعدی در انتهای دیگر ساختمان به آنجا بروند.

محیط را تا حد امکان ساده کنید. شما فقط باید بچه‌های Montessori را در کاساdi، با خانه children's ببینید تا بفهمید که چقدر مشکل می‌تواند با ساده‌سازیمحیط کاهش پیدا کند. صندلی‌ها و صندلی‌ها برای کودکان مناسب هستند،تجهیزاتی که در ارتفاع مناسب برای ارتفاع children's، و مناطق فرش مجهز شده‌اندتا حوزه فعالیت شخصی، همه چیز و همه چیز را ساده کنند. به دنیای کودکان از چشمآن‌ها نگاه کنید. چه کاری می‌توانید انجام دهید تا کارها را برای خودتان و برایدانش آموزان ساده کنید؟

مک دنیل (۱۹۸۶)، در مقاله اخیر فیل دلتا Kappan، بخش زیادی از مراقبت محیطیرا توصیف می‌کند.

اساس رفتارهای ناخوشایند در برتری آموزشی

" اگر سام یا مری تنها بمانند، زندگی من به یک معلم بسیار جذاب تبدیل خواهدشد." هیچ شکی وجود ندارد که اگر دانش آموزان به سادگی از انجام برخی از کار خودخودداری کنند، مشکلات انضباطی کمتری وجود خواهد داشت و در نتیجه، Zendigمعلم بسیار راحت‌تر و sweet خواهد بود. معلمان نیز در حال تلاش برای حذفرفتارهای خاص توسط دانش آموزان هستند، اما چطور؟

اگر چیزی در قوانین یادگیری شرطی وجود داشته باشد که شما بتوانید آن را باور کنید، پس باید اطمینان حاصل کنیم که رفتار دیگر برای از بین بردن رفتار one'sتقویت نمی‌شود. دانش آموزان، مثل همه ما، اغلب به طور منطقی عمل می‌کنند. مابه دلایلی کار خود را انجام می‌دهیم. اکنون، اگر رفتار بد دانش‌آموز برای او پاداشداده شود، عکس آن تقویت شده‌است و احتمال تغییر دوباره در آینده وجود دارد.

دانش‌آموزی که به سختی در کلاس درس می‌خواند و در نتیجه روی همسالان خودتمرکز می‌کند، پاداش عمل را می‌گیرد. او در "سرگرم کردن معلم به خود" موفقبوده‌است و همچنین ممکن است به همان شکل پاداش دریافت کند. دانش‌آموزی کهمی‌تواند خشم شما را افزایش دهد ممکن است به همکلاسی‌های خود پاداش دادهشود (تحسین و احترام). کودکی که به نظر نمی‌رسد انجام تکالیفش را انجام دهد، ممکن است جایزه‌ای را از طرف یک معلم خصوصی دریافت کرده باشد. دانش‌آموزیکه آمادگی لازم را در طی دوره تحصیلی ندارد می‌تواند پاداشی برای عدم توانایی درپاسخ به این درس در آینده دریافت کند. و نمونه‌هایی از این ها هنوز وجود دارند.

تقویت دانش آموزان و در تجربیات تحصیلی برتر

شما می‌توانید به راحتی رفتار دانش‌آموزی را که سعی دارید از بین ببرید را تقویتکنید. معلمان باید دقت کنند که چه چیزی بر رفتار دانش‌آموز تاثیر می‌گذارد و اگراینطور است، رفتار را دنبال کنید، به دنبال نشانه‌ای از رفتار پاداش دهی، تا جایی کهممکن است، بگردید. تغییر شرایط محیطی و عواقب آن.

Ginahi (۱۹۷۵، p. او پیشنهاد می‌کند که نادیده گرفتن یک خطاکاری که برایدانش‌آموز یا classmates خطرناک نیست احتمالاً منجر به نابودی این رفتارمی‌شود. بدون توجه به رفتار، دانش‌آموز را از انجام هر کاری منع می‌کند.

برخی از معلمان تلاش می‌کنند تا با استفاده از تنبیه بدنی، رفتار ناخواسته را از بین ببرند (که مانند استفاده از آتش‌نشان برای آتش‌سوزی ناشی از برق است!) این کارابتدا موثر به نظر می‌رسد. می‌سوزد اما متاسفانه، به محض این که سرتان را به عقببرگردانید، آتش دوباره زبانه می‌کشد. منبع آتش‌سوزی را پیدا کنید که به معنی اساسرفتار ناخواسته و آتش‌نشانی مناسب است. افزایش رفتار را کنار بگذارید که به تنهاییمنجر به نابودی رفتار ناخواسته می‌شود.

تجربیات تحصیلی بالا

همانطور که در بالا ذکر شد، تجربیات تحصیلی برتر نقش بسیار تعیین‌کننده درسرنوشت اخلاقی student's دارند. این تجربیات می‌توانند برای همه موقعیت‌هایسازمانی اعمال شوند. در حقیقت، تجارب تحصیلی برتر از پست‌های سازمانی مختلفدر آموزش به وجود آمده‌اند. معلمان، معلمان و مربیان، و همچنین مدیران ودستیاران، به آن‌ها کمک خواهند کرد تا شخصیت دانش آموزان را بهبود بخشند.تجارب برتر آموزشی به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند که به شرح زیر هستند:

مربی و teacher's تجارب آموزشی برتر

بهترین تجارب مدیریتی

سابقه مشاور آموزشی

تجربه‌های آموزشی رئیس آموزشی:

بهترین تجارب مربوط به پرورش و پرورش

معاون اجرایی تجربه آموزشی پیشرفته President's

دستیار آموزش پیشرفته

تجربیات آموزشی Vice Senior

بهترین تجارب آموزشی معلم

تجربیات تحصیلی بالا

مربی آموزش عالی

تجربیات آموزشی عالی خدمتکار:

و …

بهترین منبع برتری آموزشی

آنچه در رابطه با تجربیات آموزشی برتر مطرح شد، تنها یکی از مزایای این تجربیاتدر نظام آموزشی کشور بود. اگر می‌خواهیم موضوع را بهتر توصیف کنیم، پس از آن، دانش آموزان بعد از خانواده وارد جامعه کوچک مدرسه خواهند شد. جامعه‌ای به ناماین مدرسه به دانش آموزان آموزش می‌دهد که چگونه در جامعه بزرگ‌تر و در میانمردم رفتار کنند. یک تغییر اساسی در این مسیر وجود داشته‌است. سند تبدیل اساسیتنها بر مسائل آموزشی متمرکز نیست. با این حال، مسائل آموزشی جایگاه بسیارمهمی در میان عوامل فرهنگی و آموزشی مدارس دارند. طرح‌هایی از قبیل طرح بزرگیدقیقاً یک‌سان هستند. این برنامه به معلمان، مدیران و عوامل دیگر کمک می‌کند تابتوانند شخصیت دانش آموزان را بالا ببرند. در حقیقت، تجارب و ابتکارات آموزشیدر سطح بالا مانند طرح شان اهدا کننده، هماهنگ‌کننده و تسهیل کار آموزش درآموزش دانش آموزان است.

تجربه‌های تحصیلی برتر معاون مدیر تجربیات آموزشی

نکته‌ای که باید در نوشتن تجربیات آموزشی درجه اول در نظر گرفته شود این استکه آن‌ها باید ویژگی‌های منحصر به فردی برای نوشتن این آثار داشته باشند، از جملهموارد زیر:

این کارها باید به شکل تجربیات آموزشی باشند و باید شامل تجربه شخصی نویسندهباشند.

این کارها باید به کار گرفته شوند و می‌توانند به سایر پست‌های سازمانی و سایردانش آموزان تعمیم داده شوند.

ارتباط این آثار و تجربیات زندگی شخصی student's و استفاده از آن‌ها در زندگیشخصی student's امکان پذیر است.

در راستای شش رکن آموزش و پرورش در آموزش.

شرایط آکادمیک شامل نوشتن مقاله در محافل آموزشی می‌شود.

نمونه‌ای از برتری آموزشی را دانلود کنید

با توجه به آنچه که گفتیم، معلمان به یک منبع غنی و مطمئن از نویسندگی برایبرتری تحصیلی خود نیاز دارند. در حال بارگیری پرونده تحقیق برای معلمان آموزشاین امکان را برای معلمان عزیز فراهم کرده‌است. معلمان و دانش آموزان عزیزمی‌توانند از صدها فایل مفید و با ارزش که در این پایگاه‌داده موجودند، استفاده کنند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۷:۴۳ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)