طرح جابر
طراحی جابر بنعلی بهترین و قدرتمندترین نمونههای محیط آموزشی بهترین نمونههایطراحی هستند.
نقش گردشهای مدرسه در جبار رسول
سفرهای مدرسه میتواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد اما آنها مسئولیتهایمعلم دارند و نیازمند برنامهریزی دقیق هستند. باید اطلاعات کافی از مقررات و مقرراتمدرسه برای آموزش نحوه اجرای این دستورالعملها وجود داشته باشد.
شرایط گردشهای مدرسه در جبار رسول
لطفاً توجه داشته باشید که فرمهای اجازه والدین برای آنها فرستاده شدهاست. تمامپاسخهای شما باید به دقت جمعآوری شوند. مروری کامل درباره جزئیات جابر از دانش آموزان (و والدین آنها). در این جزئیات, زمان و مکان سفر باید برای آشنایی خود باطراحی جابر, همچنین تعداد تلفنهای مورد نیاز برای شرایط اضطراری و مناطقی کهخارج از دسترس هستند,تعیین شود. برنامهریزی برای دانشجویان باید کاملاً درگیرفعالیتهای سازنده باشد.
یادگیری گیجکننده است
ادامه تحصیل منجر به توقف رفتارها میشود. لطفاً برای مشاهده متن کامل این مقالهاینجا کلیک کنید.
اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان برنامه اولیه را از دست نمیدهند
دانش آموزان را به صورت منظم بشمارید و مسئولیت گروههای کوچک را برعهده بگیرید.هرگز به دانش آموزان اجازه ندهید بدون نظارت در اطراف آنها پرسه بزنند. اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان قبل از آشنایی با طراحی, با استانداردهای رفتاری آشناهستند. همراه شما جعبه مخصوصی برای طراحی جابر وجود دارد.
این بسته شامل تجهیزات, پارچه, سطل, محصولات تمیز کردن, کیسهها و بیشتر است.همچنین میتوانید به طور خودکار یک قرص دریافت کنید, و بیشتر, که فکر میکنید برایاین هدف ضروری است, تا با چیدمان آشنا شوید. دانش آموزان را بشناسید. این شامللباسهای مناسب و هر نوع تجهیزاتی است که آنها نیاز دارند, در حالی که به آنهامیزان لذت و میزان پولی که میتوانند خرج کنند میشود.
فعالیتهای گردشی در راستای طرح جبار جابر
از فعالیتها در حین سفر برای آشنایی با طراحی جابر استفاده کنید که چیزی است که دانش آموزان در کلاس یاد گرفتند. اگر از تکالیف استفاده کنید, دانش آموزان نمیتواننداستنباطهای خود را در چنین شرایطی مقایسه کنند. عکسها, نقاشیها, تصاویر واجراهای خود را در هر زمانی بیاورید تا بتوانند پس از تکمیل تور به خوبی حفظ شوند تاخود را با طراحی جابر آشنا سازند.
بازدید از موزهها و نمایشگاهها در راستای طراحی سایت
بازدید از موزهها و نمایشگاهها در راستای طراحی سایت www. باید به موزهها ونمایشگاهها به عنوان یک موضوع مهم نگاه کنیم. زیرا دانش آموزان میتوانند نمونههایواقعی و الگوهای واقعی را در زمان واقعی ببینند. گردشهای استثنایی در خارج ازمدرسه و نیز انگیزههای منطقه اطراف میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.بیشتر در مورد موزهها و نمایشگاهها و دیدن آنچه که انتظار میرود در طول سفر انجامدهند,با طراحی جابر برای آنچه انجام شدهاست آشنا است. این دیدار میتواند اغلبدرسهای کلاس را پوشش دهد. در برنامهدرسی نیز ممکن است به عنوان کمکی در نظرگرفته شود. بازدید باید مربوط به رشته تحصیلی باشد. همچنین, در صورت امکان, یکآزمایش یا تکلیف برای دانشجویان انجام دهید.
برنامهریزی پیش رو
برای کاری که قرار است انجام دهند یا ببینند. در صورت امکان, نمایشگاهها, اسلایدها وتصاویر ایجاد کنید تا به دانش آموزان انگیزه دهید.
وقت آن است که کاری بکنیم.
موضوعات عملی شامل تحقیق, نگهداری سوابق, یا طراحی هستند. اگر دانش آموزان را رها کنید قطعاً به شیوهای احمقانه از موزه بازدید خواهند کرد. از طرف دیگر, استفاده ازآزمونها و پرسشنامه دانش آموزان را به پاسخگویی به سوالات و اجتناب از کشف وخلاقیت فردی راهنمایی میکند.
از دانش آموزان بخواهید تا منتقدانه بررسی کنند.
برای مثال, بازدیدکنندگان توضیح کافی برای این نمایشگاه ارائه میدهند? آیا آیتمهایموجود در این نمایشگاه به وضوح و جذاب هستند? میتوانید از دانش آموزان بخواهیدبرنامه آموزشی کوچکی برای دانش آموزان داشته باشند تا به دستاوردهای خود دست یابند.
برنامههای پروژه
در صورت امکان, برنامهای ترتیب دهید که در آن میتوانید از توصیف یک متخصص موزهدر مورد اقلام نمایشی استفاده کنید. در صورت امکان, شرایط لازم را برای بررسی برخی ازمواردی که ارزش کمتری دارند, فراهم کنید. این به دانش آموزان اجازه میدهد تا نگاهیویژه به بازدیدکنندگان عادی داشته باشند. آنها میتوانند سهام و نقاشی داشته باشند ویادداشتهای مفصل تری از آیتمهای تئاتر فراهم کنند. وقتی کارهای اضافی در مدرسهانجام میشود, از دانش آموزان بخواهید آنچه را که به دانش آموزان دیگر دادهاند نشاندهند. البته, برای انجام این کار, شما باید از تکنیکهای سازماندهی نمایشگاه و چگونگینمایش تئاتر در طول سفر خود استفاده کنید.
پشتیبانی از یادگیری دانشجویان
کمک به دانش آموزانی که نمیتوانند خوب بخوانند.
کمک به دانش آموزان با مشکلات ریاضی.
کمک به دانش آموزان برای کمک به یکدیگر
علایق دانشجویان برای دوره موثر مطالعه
به دانش آموزان بیاموزید که امتحان بدهند
هدایت دانش آموزان به منظور ایجاد آنها
دانشآموز به نوشتن یک مقاله کمک میکند
به دانش آموزان کمک کنید
در چشم دانش آموزان, اگر کسی در میان محفل خود خوب مطالعه نکند, مشکلات زیادیدر کار وجود دارد. به ویژه در سیستم یادگیری, بخش بزرگی از ارزیابی توانایی و تواناییدانش آموزان برای خواندن و نوشتن است. توصیههای زیر ممکن است در بهبود تعادلمورد نیاز مفید باشند.
محتوای این پروژه با طرح جبار رسول
هنگام طراحی تکالیف برای دانش آموزان باید آنها را به صورت شفاهی و علاوه بر تایپیا نوشتن آنها ترجمه کنید. اگر میخواهند جزئیات را دوباره بخوانند,دانش آموزان را توضیح دهید.
شناسایی افرادی که به کمک نیاز دارند
شناسایی دانش آموزانی که واقعاً در خواندن مشکل دارند. از مردم برای کمک به اینگروه دانشجویی دعوت کنید.
مراقب استفاده از زبان باشید
هر جا که ممکن است از جملات استفاده کنید. ناتوانی دانش آموزان در درک و تفسیردستورالعمل آموزشی اغلب پیچیده است. توجه داشته باشید که استفاده از واژگان مرتبطبا موضوع باید مراقب باشد زیرا دانش آموزان با این عبارات آشنا هستند.
برچسب: ،