پیک نوروزی
پیک نوروزی
نوروز، بهترین و most نمونههای موجود در محیط آموزشی را دانلود میکند، در واقعبهترین نمونه از ویرایش Norouz است که توسط مرکز بارگیری برای تحقیقاتآموزش توسعه داده شدهاست.
دانش آموزان را در فرآیند یادگیری of و یا مهارت داشته باشید که معلمان درکلاسهای مجازی نیاز دارند تا دانش آموزان را در فرآیندهای یادگیری دخیل سازند.اگر فعالیتها و تلاشها برای تعادل در سیستمهای انگیزشی متفاوت ایجاد شوند ونیازهای دانش آموزان را برآورده سازند، به طور فعال در فرآیندهای کلاس درسشرکت میکنند. مشارکت فعال دانش آموزان در فرآیندهای یادگیری مفهوم گیرندهNorouz در کلاسهای مجازی، معلمان را با اطلاعات بیشتر فراهم میکند و معلمانقادر خواهند بود موانع و کاستیهای موجود در فرآیندهای یادگیری را طوری حذفکنند که متناسب با دانش آموزان به روش واکنشی و انفعالی باشد. صبر کنید تا معلممحتوای این درس را به آنها ارائه کند. این کار بر فرآیندهای انگیزشی دانش آموزاندر کلاس تاثیر خواهد گذاشت. بهترین راه برای درگیر کردن دانش آموزان در کلاس،اتخاذ اقدامات مدیریتی مشارکتی در فرآیند مدیریت کلاس است.
نوروز Peyk مهمترین استراتژی آموزشی در زمان ما است که یکی از مهمترین اهدافنظامهای آموزشی مدرن با شعار تحقق مفاهیم کارآمد و موثر بر فنآوری اطلاعاتعلاوه بر جهانیسازی آموزش و آموزش در مرکز و عدالت آموزشی در توسعه نوروزمیباشد. اهمیت استراتژی سردبیری Norouz در مدیریت کلاسهای مجازی مجازیشدهاست. چارچوبی برای توسعه of Cours با ویژگیهای خاص و رسمی آن به وسیلهروش هدایتشده، جامع و هدایتشده مدیریت براساس رویکردهای یادگیری جدید ومقایسه با سیستمهای دیگر تعریف میشود. به طور سنتی، توانایی جای دادن دانش آموزان بیشتر در سطوح مختلف با معلمان کمتر است. در این سیستم آموزشی،رسانههای مختلف آموزشی از جمله ماهواره، تلویزیون، تلفن، کامپیوتر و سایر مواردمطابق با الزامات آموزشی و فرهنگی هر منطقه به شکل چندرسانهای یا چندرسانهایمورد استفاده قرار میگیرند.
روش Edition Courier، روش of Courier معرفی میشود. به این ترتیب،سخنرانیها از طریق رسانههای مختلف و مواد چاپی بدون نیاز به تعامل رو به رو ومسیولیت یادگیری فراگیر است. به نظر او، ایجاد نوروز یک سیستم آموزشیبرنامهریزیشده است که سازمان و نه معلم برای سازماندهی فرآیند یادگیری ویادگیری اتخاذ میکنند و هدف اصلی آن انتخاب بهترین راهحلها برای استفاده ازفنآوریهای جدید در آموزش، تسهیل ارتباط دوطرفه بین معلم و دانشجو و فراهم کردن زمینههای یادگیری و ارزیابی فردی برای یادگیرندگان است.
سیستمهای انتشارات Norouz در سیستمهای آموزشی، براساس هدف خود برایدرک یادگیری موثر و موثر یادگیری مبتنی بر فنآوری اطلاعات، آنچه ضروری به نظر میرسد و بدون آن چنین اهدافی را نمیتوان درک کرد، یادگیری فراگیر است که باتوجه به ویژگیها و نیازهای دانشآموز از طریق رسانههای آموزشی، به خصوصفنآوری اطلاعات مبتنی بر رسانه انجام میشود. در آموزش سنتی، دانشجویان بهاحتمال کمتری آموزش میبینند و نیازهای آنها، در حالی که در فرمولبندی نوروز،self بر تفاوتهای فردی student's تاکید میشود، و هر دانشآموز براساستواناییها و تواناییهای خود،
ویژگی سیستمهای نشر Nowruz با در نظر گرفتن نیازهای مختلف سیستم courier،Keegan ویژگیهای این سیستم را در مقایسه با سیستمهای دیگر توصیف میکند،که برخی از آنها به صورت زیر هستند: شکاف بین معلم و یاد گیرنده با استفاده از چندرسانهای یا چندرسانهای دسترسی مناسب را برای ادغام تکنولوژیهای جدید درمحیطهای آموزشی فراهم میکند.
دراکر این واژه را به عنوان توانایی آموزش بدون محدودیت فاصله و فاصله توصیف میکند. مدل Courtesy اکسپرس Norouz برای طراحی یک محیط کلاس درس برایبهبود روند آموزشی با استفاده از ویژگیهای چندرسانهای مانند کنفرانس تصویری وتصویری، و بازسازی فضا و محدودیتهای فضایی طراحی شدهاست. در نوروزسیستمهای انتشاراتی، ارتباطات با کامپیوتر به تعامل تعاملی فراتر از زمان و مکان،حتی فرهنگ، تحت عنوان "انتشارات Corpus Corpus"، در نظر گرفته شدهاند،تغییرات موضوعی در اطلاعات ارتباطات و ارتباطات مبتنی بر رسانه به روشهایمختلفی وجود دارد. این رسانهها فرصتهایی برای مردم فراهم میکنند تا درمحیطهای مجازی و مجازی که منطق یادگیری تغییر میکند تا مفاهیم تغییر نوروز رایاد بگیرند. تعامل اجتماعی در زمینه سیستم انتشار Norouz Peyk نیز به حوزهمحیط مجازی، به تنهایی و اجتماعی ارتباط دارد، که در آن افراد به طور همزمان باامکاناتی که رسانههای ارتباط و ارتباطات ایجاد کردهاند، تعامل دارند.
در نهایت، ایجاد دوره نوروز، هر خانهای را به مکانی از آموزش و لذت تبدیل میکند واز زندگی در دنیای شخصی خود لذت میبرد. این جایی است که دنیای مجازی باگسترش دسترسی به شبکه به شبکهها شکل میگیرد. نیاز به چنین دنیای مجازی، آموزش مجازی را فراهم میکند.
انواع رسانه آموزشی در سیستمهای ویرایش Norouz Norouz راههای مختلفی برایانتقال محتوای مطالب آموزشی به دورههای اکسپرس Norouz وجود دارد. اینروشها از پایینترین سطح فنآوری تا بالاترین سطح فنآوری چند رسانهای، ماننداینترنت، پخش زنده پخش زنده، و کنفرانس ویدیویی زنده تفاوت دارند. برخی ازآنها نیازمند سرمایه گذاران کوچکتر در زیرساخت فنآوری و برخی دیگر هستند.چندین عنصر باید در طراحی فرآیند یادگیری - یادگیری مفاهیم حامل گیرنده در نظر گرفته شوند تا اطمینان حاصل شود که the Courier موفق و موثر است.
بررسی دقیق محتوا و پایه دانش، طراحی آموزشی، چارچوب انتقالی و ارتباطات،تعامل بین معلم و دانشآموز، و محیط آموزش و مدیریت آن در برنامه موثر گردآوریدادگاه Norouz فعلی. علاوه بر این، توجه به زیرساخت فنآوری و امکانات موجود ونیز بافت فرهنگی و اجتماعی در این فرآیند آموزش و یادگیری نیز عوامل تاثیرگذار درانتخاب رسانههای آموزشی در چارچوب of اکسپرس است.
انتخاب رسانههای خاص برای انتقال باید با توجه به محتوای آموزشی و مدیرانمدارس، به ویژه مدیران کلاس درس، بر روی زمینه موجود و استفاده از فنآوریاطلاعات و اطلاعات و امکانات و امکانات آن تعیین شود. Let's به چند رسانه دیگرنگاه میکنند.
جواب) فنآوری تلفن تلفن یکی از ابتداییترین و آسانترین فنآوری یادگیری استکه تقریباً در دسترس همه کاربران قرار دارد.
در کشورهایی که شبکه مخابراتی وجود دارد، این گوشی میتواند به عنوان یکی ازابزارهای اصلی مورد استفاده قرار گیرد.
با استفاده از فنآوری تلفن در عین حال، تلفن در مذاکرات با معلمان و روابط سازندهآنها بین learners و well ایجاد میشود. با توجه به هزینه پایین و در دسترسبودن این فنآوری در سیستمهای آموزشی، مهمترین مزایای سیستمهای پیکاکسپرس عبارتند از: ارایه دورههای تخصصی با استفاده از فنآوری تلفن در مدارسمناسب است و هیچ گونه درس و درس کلاسی نیست و هیچ گونه مشکلی برایمعلمان و مربیان باتجربه در دورههای تخصصی بکار نمیرود.
محدودیتهای فضایی برقراری ارتباط بین معلمان و دانشآموزان حذف میشوند.مهمترین محدودیت این تکنولوژی این است که تنها میتوان از آن در موقعیتهاییاستفاده کرد که تاسیسات مخابراتی پیشرفته وجود دارند و نمیتوان آن را در بافتمحتوای پیچیده مورد استفاده قرار داد.
۲) فنآوری کامپیوتر کامپیوتر یکی از مهمترین ابزارها برای یادگیری مفاهیم حاملکنترل از راه دور است. از طریق کامپیوترها، دانش آموزان و معلمان توانایی برقراریارتباط، جستجوی اطلاعات، و پردازش آن از طریق شبکه جهانی را دارند و قادر بهاستفاده از فنآوری و محیطهای یادگیری برای یادگیری مفاهیم نزاکت توام با نزاکتهستند. با این حال، استفاده از کامپیوتر در سیستمهای تلفیقی Norouz Norouzهنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز مشکلاتی در سیستمهای ارتباطی فنآوریکامپیوتر و کامپیوتر وجود دارد که میتوان از آنها برای رسیدگی به این کمبودها وایجاد زیرساخت لازم در این زمینه استفاده کرد. تامین بهینه این تکنولوژی یکمحیط آموزشی الکترونیکی را ایجاد کردهاست. دو محدودیت مهم در استفاده از کامپیوتر در آموزش و یادگیری مفاهیم نوروز وجود دارد. اولین و مهمترین محدودیتدر استفاده از رسانه رایانهای در آموزش دسترسی learners به آن یک کامپیوتر وهمچنین ایجاد ارتباطات و فنآوری ارتباطات در استفاده از کامپیوترها است. فراهمکردن آموزش موثر برای وجود یک کامپیوتر در محیطهای آموزشی و non ممکننیست. ایجاد زیرساخت ارتباطی لازم در این مورد پیشنیاز است. محدودیت دوم دردسترس بودن نرمافزار آموزشی و کاربرد آنها در سیستم انتشار Norouz Peak استکه به دانش آموزان اجازه میدهد تا محتویات آنها را به صورت الکترونیکی بررسیکرده و مشکلات آنها را حل کنند.
تله گفتگوی دیداری تصویری: به این ترتیب، عناصر تصویری و تصویری ترکیبشده ویک مدل یادگیری بصری و تعاملی ایجاد میکنند. این روش ارسال و دریافت احترامبه تکنولوژیهای جدید، ماهوارهها و تلویزیونها از یک نقطه به نقطه دیگر ارسالمیشود. نقاط قوت این روش عبارتند از: ۱. این فنآوری قادر است نقاط مختلف ودور را در یک زمان به کلاس متصل کند، و دانش آموزان و معلمان با یکدیگر درتعامل هستند و نقاط کنترل از راه دور و محروم نیز از معلمان واجد شرایط استفاده میکنند.
۲. این تکنولوژی، با استفاده از عناصر تصویری و تصویری به طور همزمان، تاثیربیشتری بر یادگیری مفاهیم courier در مقایسه با سایر ابزارهای فنآوری آموزشیخواهد داشت.
نقاط ضعف این روش به شرح زیر هستند: دانش آموزان باید در یک زمان خاص بهمحل متصل شوند. بنابراین، استفاده از این فنآوری محدودیتهای زمانی را برایدانشآموزان ایجاد میکند.
بسیاری از زیرساختهای گرانقیمت از جمله فنآوریهای جدید، شبکههای ارتباطیقوی و حتی ماهوارهها مورد نیاز هستند.
معمولاً باید یک واحد هماهنگکننده در هر ارتباط از راه دور وجود داشته باشد.
وب سایتهای اینترنتی و رسانهای مجازی اینترنت و وب جهانی اینترنت چندینموسسه را به انتخاب پیک نوروز هدایت کردهاند. برخی نیز ادعا میکنند کهرسانههایی وجود دارند که در عین حال راهحلهای سادهای برای یادگیری دارند وهمه مشکلات را با کامپیوتر حل میکنند.
نقاط قوت این رسانه عبارتند از: 1. تاثیر اصلی در افزایش نتایج آموزشی و بهبودوضعیت پیشرفت تحصیلی و یادگیری مفاهیم کسب و کارهای یادگیرندگان و کاربراناست.
متوسط هزینه متوسط و انعطافپذیری بالای رسانه برای متعادل کردن فرد با گروه وفرد با توانایی فردی برای ایجاد کلاسها به طور مداوم به محتوا در هر زمان و مکان.
نقاط ضعف این رسانه عبارتند از: 1. تفاوت در ادراک محتوای آموزشی مواد آموزشیبا شناخت مخاطب تکنولوژی و میزان سود با توجه به این دانش است.
استفاده از اینترنت یکی از راههای موثر تدوین پیک نوروز, آموزش از طریق اینترنتاست که محدودیتهای زمانی و فضایی را حذف میکند. اینترنت یک محیط نسبتاًجدید با غنای قابلیتهای آموزشی است. مزیت اصلی اینترنت, توانایی ایجادابزارهای آموزشی برای همه افراد و افراد در جهان است.
اینترنت به روشهای مختلفی پردازش اطلاعات را هدایت میکند: برای کارگران وفراگیران: جستجو برای کسب اطلاعات و مشورت با دیگر همکلاسیها, نتایجارزیابیها را برای موسسات آموزشی تهیه و به روز رسانی میکند.
از جمله مزایای انتشار پیک نوروز از طریق اینترنت عبارتند از: توانایی انعطافپذیریزمان و زمان برای بهبود یادگیری و فرآیندهای یاددهی - یادگیری مفاهیم دورههاینوروز بدون نگرانی درباره سازگاری کامپیوتر و سیستمهای مرتبط با آن.
در زیر معایب اینترنت: محدودیت زیرساخت ارتباطات و سرعت پایین (خطوط انتقالبرای انتقال تصاویر صوتی,) وابستگی سطح یادگیری در سطح آشنایی با امکاناتموجود در اینترنت و استراتژیک و حرکت در اینترنت و دنیای مجازی.
حجم زیاد اطلاعات موجود در آن و ایجاد مخاطبان گیج در انتخاب اطلاعات مورد نظر.
و استفاده از تکنولوژیهای چند رسانهای در توسعه نوروز، استفاده از کامپیوتر برایتعامل با کامپیوترها در عرضه و تلفیق متن، گرافیک، صوت و ویدیو با رابطها ووسایلی است که به کاربران امکان گردش، چرخش، تعامل با رایانه را میدهد و برایارتباط.
تعریف تکنولوژی چند رسانهای در جهان یکی از اهداف اصلی است.
ایجاد یک ۲. واسطهای وجود دارند که اطلاعات را به هم متصل میکنند.
وجود ابزارهای مسیریابی که به دانش آموزان اجازه اتصال، حرکت، و استفاده از اطلاعات شبکه اطلاعاتی را میدهد.
وجود یک روش و روش پردازش نظرات و اطلاعات جمعآوریشده به طوری که تعاملموثر و تعامل میتواند ایجاد شود.
اگر یکی از این مولفهها وجود نداشته باشد، تکنولوژی چندرسانهای در واقع چندرسانهای از مهارتها و تکنولوژی پایه در قرن بیست و یکم است، که برای خواندن ونوشتن مهارتها در قرون گذشته مهم است. رسانه چند رسانهای طبیعت خواندن ویادگیری در سیستم است. ویرایش of Norouz's تغییر خواهد کرد، و به جای تمرکزانحصاری بر روی کتابها و محتوای خطی چاپی و محدود کردن آن، ایجاد یک بعدجدید آن را به هیجانی و پویایی تبدیل خواهد کرد (ibid).
مزیت اصلی چند رسانهای، استفاده از دیگر منابع یادگیری انعطافپذیر در ارائهاطلاعات و تحویل سریع آن در ارائه بازخورد است. هدف اصلی کاربردهای چند رسانهای، افزایش دانش و سواد دانش آموزان است. رسانه رسانه موضوعات ومطالبی را برای دانش آموزان فراهم میکند که آسانتر به یاد آوردن و یافتن فرمجذابتر از کتابها و رسانهها هستند. چند رسانه میتوانند استراتژیهای آموزشیمختلفی را اداره کنند و دانش آموزان بتوانند آنها را فعال کنند تا با توانایی خودسازگار شوند. تکنولوژی چند رسانهای رسانهها میتواند به دانش آموزان کمک کند تایاد بگیرند. این یادگیری افزایش خواهد یافت و انعطافپذیری بیشتری درفرآیندهای یادگیری - یادگیری ایجاد خواهد شد.
به گفته Chery، دلایل استفاده از چند رسانهای در کلاس عبارتند از: ۱. دانش آموزانرا تشویق کنید که در فرآیندها و فعالیتهای آموزشی شرکت کنند.
۲. دانش متقابل بین دانش آموزان ایجاد میکند.
۳. دانش آموزان را به آنالیز منابع و روشهای جدید میدهد. ۴. در مقایسه با معلمو کلاس، به دانش آموزان مخاطبان بیشتری داده میشود.
۵. نیاز به مهارتهای تفکر سطح بالاتر و مهارتهای حل مساله. این پروژهها تفکرغیر خطی را توسعه میدهند و به دانش آموزان واگرا کمک میکنند.
۶. معلمان معلم را از سخنران کلاس به نقش تسهیلکننده یادگیری تغییر میدهند.کلاسهای دانش آموزان محور در سیستمهای محاسباتی Norouz Courier وسیستمهای دیگر ایجاد میشوند.
به معلمان امکان میدهد تا سبکهای مختلف یادگیری و هوش را در کلاس تشخیصدهند و توانایی دانش آموزان را افزایش دهند.
برچسب: ،