amoozesh amoozesh .

amoozesh

طرح تدبیر

طرح تدبیر

بهترین راه برای دانلود بهترین و موثرترین نمونه‌های محیط یادگیری، بهترین نمونه ازطراحی برنامه است که توسط مرکز دانلود برای تحقیقات آموزشی ارایه شده‌است.

طراحی الگو در طراحی استراتژی

زمانی که مدل‌ها برای طراحی استراتژی‌های آموزشی طراحی می‌شوند، موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

گاهی اوقات معلمان، سوژه‌های خود را در یک مکان قرار می‌دهند و در مورد آن یاد می‌گیرند، و مفاهیم در همان زمان ارائه می‌شوند. گاهی رویکردهای interdisciplinaryوجود دارند که در آن‌ها الگوهای واقع گرایانه و فعالیت‌های مرتبط وجود دارد که از طریق آن مهارت‌ها از حوزه‌های حوزه‌های محتوایی انتخاب می‌شوند و به دانش آموزانتحویل داده می‌شوند.

رویکرد گروه‌بندی در طراحی استراتژی با این روش تعیین می‌شود. دانش آموزان بایدفعالیت‌های خود را بصورت انفرادی، در دو گروه، در گروه‌های کوچک یا به عنوان یککلاس انجام دهند؟ این تصمیمات تعداد کامپیوترها و نرم‌افزاری مورد نیاز در کلاس را تعیین خواهند کرد. موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

همه کلاس در طراحی تسلط یا هدایت کل کلاس اولویت با همکلاسی‌ها است.

آن‌ها به طور انفرادی در یک فرآیند طراحی زمانی که دانش آموزان بر تسلط فردی وفردی دست می‌یابند، یک پروژه یا مهارت را به دست می‌آورند.

در طراحی این طراحی، برای دانش آموزان مهم است که کار کنند و برای هر جفتدانشجو تصمیم بگیرند.

گروه‌های کوچک در طراحی مدل‌های مهارت‌های دنیای واقعی تجارب دانش‌آموزی را درتیم‌های شرکت‌کننده فراهم می‌کنند.

آماده‌سازی محیط آموزشی در طراحی برنامه

در حال نسخه‌برداری از سخت‌افزار و سخت‌افزار نیاز به زمان و زمان برای رسیدن به اهداف پیش تعیین‌شده دارد. فن‌آوری آموزشی دانش آموزان را با نیازهای خاص درسیستم‌های آموزشی فراهم می‌کند و دانش آموزان با توجه به نیازها و توانایی‌های خودمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

استراتژی‌های مربوط به یکپارچه‌سازی فن‌آوری آموزشی در طراحی برنامه را ارزیابی وبررسی کنید.

از آنجا که معلمان از تکنولوژی در کلاس خود استفاده می‌کنند، مرور می‌کنند که چگونه این استراتژی‌ها و استراتژی‌ها در حل مشکلات آن‌ها موفق می‌شوند. آن‌ها دریافتند کهاگر آن‌ها اهداف رفتاری خود را تغییر دهند، استراتژی‌ها را موفق‌تر خواهند ساخت.همچنین، استراتژی‌های یکپارچه‌سازی فن‌آوری کلاس خود را بررسی کنید.

رویکردهای آموزش تکنولوژیکی در طراحی استراتژی

مطالعات در سیستم آموزشی کشورهای مختلف حداقل چهار روش را تایید می‌کند که درآن مدرسه از آموزش فن‌آوری در کلاس استفاده می‌کند. این چهار رویکرد عبارتند از: یکرویکرد در حال ظهور مورد استفاده قرار گرفت. یک رویکرد یکپارچه‌سازی و هم‌گرایی. یکروش تکاملی برای هر کدام از آن‌ها توسعه‌یافته است.

ظهور رویکرد در حال ظهور در برنامه رفتاری

با ادغام تکنولوژی کلاس آموزشی، سیستم آموزشی از این رویکرد استفاده می‌کند.مدیران مدارس و کلاس‌ها از سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده می‌کنند. در این نقطه،classmates بر کاربرد و استفاده از رویکرد سنتی و معلم برای یادگیری فرآیندها تاکید می‌کنند و آن‌ها تنها فن‌آوری اطلاعات فن‌آوری را آموزش می‌دهند. به عبارت دیگر، بدوناستفاده از کلاس، تنها وجود آن در کلاس محدود به کلاس و مدرسه است.

رویکرد کاربردی برای طراحی مفهومی

در این مرحله از کلاس‌های آموزش یادگیری - یادگیری استفاده می‌شود. در این مرحله,معلمان کلاس بر محیط یادگیری تسلط دارند. معلمان و مدیران از تکنولوژی برای انجامتکالیف در فرآیند یادگیری کلاس استفاده می‌کنند; وظایف مورد استفاده در گذشته برایمدیریت مدرسه و برنامه‌درسی.

روش ادغام در طراحی برنامه

این رویکرد در کلاس‌هایی دیده می‌شود که از تکنولوژی‌های آموزشی, به ویژه کامپیوتر,در فرآیندهای یادگیری و یادگیری استفاده می‌کنند. معلمان همچنین از راه‌های جدیدبرای آموزش مهارت‌های خود و عملکرد آن‌ها در محیط یادگیری استفاده می‌کنند. مفهوماین رویکرد یکپارچه‌سازی و ادغام تکنولوژی آموزشی در تمامی ابعاد فرآیندهای آموزشی,به ویژه در برنامه‌درسی است.

یک رویکرد تکاملی برای طراحی برنامه

این رویکرد شامل مدارس و کلاس‌هایی است که از فن‌آوری برای بازسازی و بازتعریفهمه مولفه‌های کلاس و یادگیری کلاس استفاده می‌کنند و به آن‌ها در تبدیل این مدرسهکمک می‌کنند. مدیریت کلاس بر مدیریت مشارکتی و تدریس در یک رویکرد دانشجومحور و یک برنامه‌درسی متمرکز تمرکز دارد که بر نیازهای دانش آموزان تاکید دارد وکاربردهای واقعی محتوا و محتوا و کلاس‌ها را در محیط‌های یادگیری مبتنی بر جامعهادغام می‌کند.

چالش‌ها در یکپارچه‌سازی فن‌آوری آموزشی در محیط‌های آموزشی و آموزشی

پژوهش در مورد یکپارچه‌سازی تکنولوژی آموزشی در کلاس چهارم یک چالش بزرگ است:افکار دانشگاهی, توسعه حرفه‌ای, مدیریت کلاس و کمبود وقت.

افکار و ایده‌های معلمان در زمینه فن‌آوری آموزشی در طراحی این پروژه

کامپیوترها در مدارس اهداف متعددی را فراهم می‌کنند: ایجاد مدارس کارآمدتر وکارآمدتر آموزش, انتقال و ارتباطات, آموزش و یادگیری در فرآیندهای واقعی مرتبط بادرماندگی اجتماعی, آماده‌سازی نسل جوان جامعه برای ورود به بازار کار. طبق اینبحث‌ها, تکنولوژی به سرعت وارد کلاس شد. با این حال, قبل از هرگونه تعهد به ترکیبفن‌آوری در مدارس, مدیران مدارس نیاز به صحبت با معلمان درباره فرآیند یادگیری وچگونگی ایجاد فرصت‌هایی برای فن‌آوری برای پی‌گیری اهداف مورد نظر در کلاس دارند.

با معرفی تکنولوژی نه تنها تغییرات پویا در کلاس ایجاد شد, بلکه تغییرات قابل‌توجهیدر فعالیت‌ها و فعالیت‌های کلاس ایجاد شد. این امر به دلیل تغییر در استفاده ازتکنولوژی آموزشی در فرآیندهای کلاس بود.

استفاده از کامپیوتر در طراحی برنامه

او به مدت دو سال استفاده از کامپیوتر را در دبیرستان‌ها توسط معلمان, معلمان و دانش آموزان در این مدارس بررسی کرده‌است. نتایج نشان داد که تاثیر فن‌آوری بر آموزش وتدریس به طور غیرمستقیم به دلیل سیستم باور و نگرش معلم در مورد فن‌آوریبوده‌است. معلمان زیرساخت و الگوهای پشتیبانی مدیریتی را فراهم می‌کنند که در آن‌هارویکردهای متفاوتی برای استفاده از تکنولوژی در محیط‌های کلاس وجود دارد. یکی ازدلایل تصمیم معلمان برای استفاده از فن‌آوری در کلاس, هم‌گرایی نظرات دانشجویان ونیازها و اعتقاد به نیازهای فردی و جمعی دانشجویان از طریق فن‌آوری آموزشی است.

بنابراین, با توجه به اهمیت تکنولوژی آموزشی در برنامه‌درسی دانشجویان, هاروی اظهار می‌دارد که تدوین برنامه‌های آموزشی برای فن‌آوری‌های آموزش معلمان به منظور توسعهراهبردهای خود در زمینه رابطه بین فن‌آوری و برنامه‌های آموزشی, به ویژه در کاربردفن‌آوری یاددهی و یادگیری. با این وجود, معلمان با تغییر نگرش خود نسبت به فن‌آوریآموزشی می‌توانند روش‌ها و تکنیک‌های ادغام فن‌آوری در آموزش را توسعه دهند,موضوعی که کاملاً مربوط به برنامه‌ریزی محتوا, استانداردهای آموزشی, ابزارها و مواداستتوسعه حرفه‌ای در طراحی استراتژی

محققان دیگر همچنین بر نیاز معلمان برای آموزش معلمان به استفاده از فن‌آوری‌هایجدید در مدارس تاکید دارند. معلمان قبل از اینکه معلمان بتوانند فن‌آوری آموزشی را بافرایندهای کلاسی خود ترکیب کنند و از آن در کلاس‌های درس و آموزش و یادگیریاستفاده کنند, نیازمند تخصص تخصصی در سخت‌افزار و نرم‌افزار هستند. بیشتر معلماناحساس می‌کنند که برای تکنولوژی کلاس حاضر نیستند. این امر به دلیل نبود مهارت‌هایعیب‌یابی در تکنولوژی آموزشی و دسترسی محدود به کتاب‌ها و دستورها برای استفادهاز این ابزارها می‌باشد. از این رو, تجهیز معلمان با آموزش مهارت‌های فنی, اهدافمتعددی را برای حل مشکلات معلمان با استفاده از فن‌آوری آموزشی, از جمله افزایشاعتماد به نفس در حل مشکلات تکنولوژی جدید, افزایش توانایی معلمان در تغییرروش‌های تدریس درس فراهم می‌کند. بله.

از این رو به منظور غنی‌سازی شغل معلمان و بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان, باید ازسیاست‌ها و برنامه‌هایی استفاده کرد که با استفاده از فن‌آوری آموزشی, به ویژهکامپیوتر, مدیران آموزشی و سیاست گذاران, برای کار در گروهی به صورت جداگانه یابهبود فاصله مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برنامه‌ها نباید به صورت مقطعی یاکوتاه‌مدت اجرا شوند, یا با نصب چند دستگاه کامپیوتر در مدارس و کلاس‌ها, نشاندهند که مدارس فن‌آوری آموزشی دارند و قادرند محیط آموزشی را اصلاح کنند, امامی‌توانند تحت‌تاثیر تکنولوژی آموزشی مثبت در کلاس باشند.

مدیریت کلاس در طراحی چیدمان

معرفی کامپیوترها, که نمادی تکنولوژی کلاس است, حوزه‌های پیچیده‌ای را برای مدیرانکلاس ایجاد کرده‌است. محدود کردن استفاده از پیشگامان در کلاس یا آموزش محتوای ومحتوای خاص ممکن نیست, بلکه آن‌ها را به عنوان بخشی از فعالیت‌های روزانه معلم درکلاس می‌پذیرد.

چالش در یکپارچه‌سازی فن‌آوری‌های آموزش کلاس در محیط‌های کلاس یک گروه کاریمشترک یا پروژه یادگیری مبتنی بر یادگیری است که رویکردهای جدیدی را برای مدیریتکلاس و سازمان و ارزیابی علمی ایجاد می‌کند. ادغام تکنولوژی کلاس در کلاس‌ها بهروش‌های زیادی انجام می‌شود که با سایر استراتژی‌های آموزشی تفاوت چندانی ندارد.تنها تفاوت این است که دیدگاه معلم, طبقه‌بندی دانش آموزان از طریق تجربه و دانش,نگرش نسبت به مزایای فن‌آوری آموزشی را به دانش آموزان تغییر می‌دهد.

معلمانی که کنترل مستقیم بر فعالیت‌های فن‌آوری آموزشی دارند, اغلب سعی می‌کنندمهارت‌های مورد نیاز برای تسهیل آموزش دانشجویان را کسب کنند, به این معنی که تنهامهارت استفاده از تکنولوژی آموزشی, به ویژه کامپیوتر, در کلاسی است که آموزش موثردر این زمینه را فراهم می‌کند. و معلم باید از راهبردهای لازم آموزشی و شناختی استفاده کرده و از تکنولوژی آموزشی در ملاس استفاده کند. یکی از عوامل کلیدی موفقیتمدیریت کلاس در استفاده از فن‌آوری آموزشی, میزان زیادی از معلمانی است که درفعالیت‌های علمی کلاسی شرکت می‌کنند. به عبارت دیگر, داشتن مدیریت کلاس کارآمد وارضای نیازهای فردی دانش آموزان کلاس درس عالی است.

کمبود زمان در برنامه

برنامه‌های معلمان عبارتند از: آموزش, زمان‌بندی, مشاوره دانش‌آموز, مدیریت زمان,هدایت والدین و پایش فعالیت پس از کلاس. با این وجود, معلمان ممکن است قادر بهپیاده‌سازی فرآیند یادگیری - یادگیری با استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی جدید نباشند.در مطالعه‌ای که بر روی تجربیات پس از خدمت در کلاس‌های خدمت با هدف بهبودمهارت‌های آن‌ها در محاسبات کلاسی انجام شد, بسیاری از معلمان تصدیق کردند کهفقدان زمان کافی در سایر نواحی میانی مهم‌ترین مساله استفاده از تکنولوژی کلاساست.

به نظر می‌رسد که مهم‌ترین گام‌هایی که معلمان می‌توانند در کلاس خود داشته باشند،ایجاد تغییرات در استراتژی‌ها و فعالیت‌های کلاس، و تعیین سطح استفاده از فن‌آوریکلاس، و همچنین در نظر گرفتن برنامه‌درسی از طریق ادغام آموزش فن‌آوری و کسبتجربه و تمرین، کمک به چالش این است که بر چالش‌های یکپارچه کردن فن‌آوری کلاسفایق آید.

ویژگی‌های مدارس و کلاس‌ها در توسعه فن‌آوری آموزشی

چندین ویژگی توسعه فن‌آوری تکنولوژی در مدارس و کلاس‌هایی که بر توسعه آموزش درتوسعه فن‌آوری آموزشی تاثیر می‌گذارند، وجود دارد. شرح مختصری از آن‌ها را شرح دهید.

چیدمان نقشه را نگاه کنید

نگاه به اهداف و آرمان‌های افراد در سیستم آموزشی و کلاس به عنوان یک کل اشاره دارد. با ظهور فن‌آوری کلاس، ماموریت سیستم آموزشی باید آشکارتر و بنیادی برایتصمیم‌گیری باشد. بیان ماموریت‌ها باید به اعضای جامعه کمک کند تا آرمان‌هایschool's برای آینده و اقدام منسجم و منسجم را شکل دهند.

فلسفه آموزش در طراحی تاکتیک

تعامل بین معلمان و دانش دانش آموزان و نحوه اداره کلاس با هدف یادگیری بخشی از فلسفه آموزش سیستمآموزشی است. این فلسفه اساساً تعیین‌کننده چگونگی کاربرد برنامه‌های آموزشی در کلو در کل مدارس است. زمینه‌ای که علم آموزش می‌دهد محتوای اصلی آموزش فلسفهمحور است. در چنین محیطی, معلم استفاده از تکنولوژی آموزشی را کنترل می‌کند. برعکس, یک فلسفه جامع از ادراک محیطی را توصیف می‌کند که در آن محتوای از منابعمتعدد حاصل می‌شود, پروژه‌هایی که توسط دانشجویان انتخاب و طراحی شده‌اند.دانشجویان منابع و ابزار طراحی طراحی را انتخاب می‌کنند تا متناسب با اهداف یکپروژه باشند. موسسات آموزشی گاهی به عنوان رویکردهای آموزشی سازنده گراییشناخته می‌شوند.

تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها در طراحی برنامه

عمل بینش و فلسفه تدریس و تدریس در کلاس از طریق تدوین برنامه‌ها و سیاست‌هااست. برای نیل به این اهداف و سیاست‌ها گام‌های بیشتری برداشته شده‌است. استفادهاز تکنولوژی آموزشی در محیط‌های کلاس پایه‌های, بودجه‌های سیاسی و بودجه‌ای را برای نقش‌های افراد در محیط یادگیری ایجاد خواهد کرد و یک نقشه راه برای توسعهفن‌آوری در برنامه ارزیابی فراهم خواهد کرد. ساخته‌شده

مشخصه‌ها و منابع در طراحی برنامه

محیط یادگیری که در آن از تکنولوژی آموزشی استفاده می‌شود نیازمند منابع و منابعخاص است. ویژگی‌ها عبارتند از: سیم‌کشی, دسترسی به اینترنت, نورپردازی, تهویهمطبوع و فضا. تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا تکنولوژی یک کلاس است یا نه, و انتخابتجهیزات نه تنها بر استفاده از تکنولوژی آموزشی تاثیر می‌گذارد بلکه بر سلامت و راحتیکاربران و دانشجویان نیز تاثیر می‌گذارد.

این منابع شامل انواع مختلفی از تکنولوژی, کامپیوتر و لوازم جانبی, نوارهای ویدیویی ووسایلی مانند میکروسکوپ‌های دیجیتال هستند. منابع دیگر شامل انواع مختلف نرم‌افزارو همچنین ابزارهای سنتی مانند کتاب, ویدئو و صوت هستند.

برنامه‌درسی را در طراحی برنامه بدانید.

برنامه‌درسی را در طراحی برنامه بدانید.

شناخت برنامه‌درسی در پیشرفت تکنولوژی آموزشی گام‌های زیر را تحت‌تاثیر قرار خواهدداد. اول, مرحله‌ای وجود دارد که در آن دانش آموزان فن‌آوری و نحو را در نظر می‌گیرندتا سواد فن‌آوری بیاموزند. در مرحله بعد, با یادگیری مهارت‌های پایه, از ابزارهاییادگیری در یادگیری و یادگیری و یادگیری مشترک استفاده می‌شود. سپس, وقتی دانش آموزان بیشتر درباره آموزش فن‌آوری یاد می‌گیرند, شروع به ادغام و توسعه ابزارهایفن‌آوری اطلاعات و فن‌آوری می‌کنند. در نهایت, کاربر با استفاده از تکنولوژی آموزشی,دانشجویان را قادر می‌سازد تا نگاهی وسیع‌تر به مسائل پیچیده دنیای اطرافشانبیندازند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۳۳ توسط:amoozesh موضوع: نظرات (0)