تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی
بهترین و بهترین تجارب در دانلود بهترین و بهترین نمونههای موجود در محیطآموزشی در واقع بهترین نمونه از جمعآوری تجارب برتر ارزیابی و ارزیابی است.
مدیریت به تنهایی در تجارب برتر ارزیابی و ارزیابی
این رشته در طبقهبندی کلاس مهم است. تفاوت بین کسب نتایج موثر و موثر بستگیبه چگونگی ادامه دارد. معلمان هنگامی که دانش آموزان را به صورت انفرادی یا به صورت انفرادی تقسیمبندی میکنند، به نتایج موثر تری دست مییابند. به گفتهLaslie (۱۹۸۱، ص. ۹)، "هشدارهای فردی تنها برای دانش آموزانی که در یک روشبیماری رفتار میکنند، توصیه میشود" برای دانش آموزان دشوار است که دستورهاصریح و انفرادی را نادیده بگیرند." دیوید، کتاب کتابها را رها کنید و درسهایریاضی را در صفحه ۱۰ شروع کنید "و یا فرمان" بکی، نوشتن نامه، آماده شدن برایانجام تکالیف " را صادر کنید، که روشن میکند آدرس teacher's و آنچه معلم انتظاردارد انجام دهد. چیزی از "دیوید" و "بکی" وجود دارد. دستورها عمومی و عمومیمانند "همه پرمشغله" ممکن است به دیوید این فرصت را بدهد که به خواندن کتابخود و بکی به نامهاش ادامه دهد، و در عین حال تصور میکند که او واقعاً به هر دوحرف معلم گوش میدهد.
قرار گیری خصوصی در بهترین روشهای ارزیابی و ارزیابی
به طور کلی، استخدام خصوصی در یک کلاس غیر قابلمشاهده صورت میگیرد وتقریباً به سایر دانش آموزان، به استثنا خود دانشآموز، یا حداقل، برای گروه کوچکیاز دانش آموزان نوجوان خود غیرقابلتصور است. به این ترتیب، تنها معلم ودانشآموز خطاکاری درگیر هستند. به همین دلیل، نه معلم و نه دانش آموزان تحتفشار زیادی قرار نمیگیرند که باید بدون عقبنشینی در مقابل هم بایستند. آنها بهاین موضوع تکیه دارند (لوسی، ۱۹۸۱). یک رشته person's از ضربالمثل میآید که "جمعیت را تشویق میکند (احتمالا به استثنا برخی دانش آموزان دبیرستانی) و آنها را به تنهایی تنبیه میکند."
یک برنامه interventionist در ارزیابی عملکرد برتر و تجربیات ارزیابی
Charrigley (۱۹۸۵، pp. ۲۷ - ۲۶) چهار تاکتیک interventionist برای معلمانجهت پاسخ به خصوصی به دانشجویان در زمینه آگاهی از اینکه رفتار آنهاغیرقابلقبول است، ارائه میدهد. این مهارتها، به ترتیب اجرا، عبارتند از: "نادیدهگرفتن" - فقط به شکل کوتاهمدت - برای جرائم کوچک. تغییر حالتهای چهره ونشانههای غیر قابل شنیدن، مانند قرار دادن انگشتان روی لبها، به شما در هشدار دادن به دانش آموزان کمک میکند. گام بعدی کنترل دانشآموز نزدیک یا نزدیکمجرم است. در نهایت، کنترل حرفهای و پنهان و برخورد با سایر دانش آموزان باتوجه به سن و جنسیت آنها کمترین شکی را برای دانش آموزانی که از رفتار خودناراضی هستند، رها نمیکند.
اگر در نظر دارید تغییر رفتار دانشآموز را تغییر دهید، آن را موثر کنید. از درخواستشخصی استفاده کنید.
Challenging دانش آموزان در ارزیابی بهتر و تجربیات ارزیابی
برای کاربرد موثر اصول یادگیری مشروط، بازیگر باید از چهار گزینه موجود در دسترسمعلم آگاه باشد. این چهار پیامد عبارتند از: تقویت مثبت، تقویت منفی، اخراج ومجازات.
دانش آموزان را با دانش آموزان از یکی از همکاران خود حل کنید؛ کسی که در سطحمتفاوتی از کلاس شما به دانش آموزان درس میدهد. او فرزند مشکلدار خود رامیپذیرد و همچنین دانشآموز مشکلدار خود را نیز میپذیرد: "جان" از دانشآموزکلاس ششم شما ممکن است به طور موقت به کلاس دوم فرستاده شود. او میداند که این مهمان به خاطر اخراج از کلاس به او فرستاده شدهاست." لیدی لوگان " میداندکه این دانشآموز باید با تکالیف خودش درگیر باشد، و او حق ندارد احساسدرماندگی کند.
تجربیات ارزیابی و ارزیابی بالا در ارزیابی و تجارب ارزیابی
تغییر کلاس
جایگزینی کلاس به عنوان یکی از بهترین روشهای ارزیابی و ارزیابی قابل مجازاتنیست. مسخره کردن آن با اجرای کارهای نامناسب! ادامه وضعیت دانشآموز جدیدبه تصمیم شما بستگی دارد, که شما فکر میکنید زمانی که آماده است برگردد و بههمکلاسیهای کلاس ششم خود بپیوندد. اگر بخواهید میتوانید از او بپرسید که چهفکر میکند وقتی او قادر به بازگشت است.
دانش آموزان دبیرستانی تا کنون یک برنامهدرسی مدرسه متوسطه ایجاد کردهاند.شاید, قبل از اینکه این گام جدی گرفته شود, برنامه " برنامه تغییر دانشآموز " بایدتست شود.
تفاوتهای فردی و ویژگیهای خاص در تجارب ارزیابی و ارزیابی برتر
" وای! من دانشجویان مختلفی در کلاس دارم! این بیانیهای است که شاید بسیاری از معلمانی که برای اولین بار وارد حرفه معلمی شدهاند.
دانش آموزان در رنگهای مختلف وارد کلاس میشوند: سیاه, سفید, قهوهای, زرد وقرمز. معلمانی که طبقه متوسط یا متوسط هستند - اکثریت آنها حقیقت را پیدا میکنند. آیا درست است که کودکان سیاهپوست " رنگی " خوانده میشوند? آنها راسیاه مینامیدند? اساسا, چه کسی وضعیت قبایل جنوب آسیا را دارد و چه کسی اینکار را نمیکند? کدام یک از این دو عبارت مناسبتر است: " اسپانیایی " یا " مکزیکی- آمریکایی "? چه کسی دیگران را در دفتر شرکت قرار داد? این " دیگران " چه رنگیدارند?
باورهای مذهبی در ارزیابی و ارزیابی برتر
دانش آموزان دارای باورها و گروههای مختلف مذهبی بدون اعتقادات مذهبی بهمدرسه میروند. روز مقدس یهودیان چه باید کرد? اگر من یک مهمانی هدیهکریسمس ترتیب بدهم, آیا مسیحیان غیر مسیحی به من صدمه خواهند زد? آیابرخی دانشجویان از شرکت در مباحثه درباره سقطجنین, کنترل جمعیت, یا تکاملامتناع خواهند کرد? اگر دانشآموز امتناع کند, باید چکار کنم? آیا باید اقداماتتنبیهی و تنبیهی انجام دهم?
تعداد رو به رشد ما از خانوادهها تنها با یک والد (والد یا والد) است. آمارها نشانمیدهد که در حال حاضر ۵۳ % کودکان با یک والد در سن هجدهسالگی زندگیمیکنند.. بیشتر این کودکان باید الگوی مناسبی از زن یا مرد داشته باشند. آیامیتوانم از دام این فکر خلاص شوم, " خوب, از یک جایی چه انتظاری داشتی? پدریندارد که به او بگوید. "
دانش آموزان دارای سطوح مختلف توانایی در ارزیابی و ارزیابی بهتر
برخی افراد با استعداد و برخی تنبل هستند; برخی آهسته, کمی عقبمانده ذهنی,عقبمانده ذهنی و عقبمانده ذهنی هستند. برخی طبیعی هستند, همان طور که باید باشند. دانش آموزان نیز با معلولیتهای جسمی به کلاس میآیند. تلاشهایآموزشی که برای تشخیص کودکان استثنایی برگزار شد, ساختار بسیاری از کلاسها را تغییر داد. حتی انتظار زمان, استعداد و انرژی صرفشده توسط معلم این تغییر را تجربه کردهاست. زمان و تلاش برای نوشتن برنامههای آموزشی برای کودکان معلول ونیز به دست آوردن این برنامهها, هرگز در دو دهه گذشته به معلمان نرسید. برخی از دانش آموزان مشکلات بینایی و بینایی دارند که هنوز کشف نشده اند. " آیا این بهاین دلیل است که کسی که همیشه از من میخواهد درس را تکرار کنم? به درستوجه کنید, اما نمیتوانند صدایم را بشنوند? من با او تنبیه شدم? " بار " که به نظرمیرسد همیشه راهروی گوشه را از تکالیف وندی کپی میکند این کار را نمیکند. آیامن اشتباه میکنم که این را به عنوان " نقض قانون " تعبیر کنم و او را تنبیه کردهام?"
تعدادی از دانش آموزان از خانوادههایی هستند که ارزش زیادی برای مطالعه ندارند.بسیاری از والدین, حتی آنهایی که توانایی لازم را دارند, روزنامهها را میخرند وبرای مجلات ماهانه مشترک نیستند و گواهینامههای تحصیلی و گواهیها, مانندتزهای فارغالتحصیلی, خانههای خود را تزیین نمیکنند. مکان مناسبی برای یکمسجد در منطقه وجود ندارد. بسیاری از کودکان یا والدین آنها در این خانههاعضویت کتابخانه ندارند یا اصلاً از آن استفاده نمیکنند.
بنابراین, دانشجویان شما ممکن است درست مثل شما نباشند. چه کاری میتوانم به عنوان معلم انجام دهم, شما باید به آموزش آنها ادامه دهید. زمینههای مختلفدانش آموزان خود را بشناسید. به تفاوتهای فردی, خانوادگی و شخصی حساسباشید. واقعگرا باشید, معیارهای خود را به سطح بعدی بیاورید. این بدترین حالتممکن برای استفاده از تفاوتهای دانش آموزان شما به عنوان بهانهای برای داشتنکمتر از آنها است. انتظارات واقعبینانه اما بالا بدون قطع شدن, درگیر و کار خواهندشد. این روش باعث یادگیری بیشتر و در نتیجه مشکلات کمتر انضباطی میشود.
* برنامهریزی در ارزیابی و ارزیابی برتر;
برنامهریزی برای مقابله با امور ناسالم (مانند بهداشت, نظم و انضباط) که ممکن است در زندگی هر معلم رخ دهد. شایانذکر است که زمانبندی نباید زمانی رخ دهدکه رخ دهد, اما باید قبل از آن انجام شود.
برای مثال, یک معلم ممکن است نیاز به کودکی داشته باشد که ناگهان بیمار شده و یا دچار حادثه پزشکی شدهاست. پس باید با بقیه کلاس چه کنم? این بهترین پاسخبرای این سوال نیست که تنها به آنها میگوید که به کارشان ادامه دهند.
معلم قبل از این که چنین رویدادی به معلم همکارش ارائه شود, یادداشت کند و بهعنوان " لطفا, از کلاس من مراقبت کنید. توضیح بیشتر مورد نیاز نیست, یادداشتساده است. و سرعت کار خواهد کرد.
تشویق تمرین ارزیابی و تجربه برتر
نه ستایش و تمجید. اولین نکته در این عنوان متکی به فعالیت خود, دومی بهمحصول نهایی و محصول نهایی است. هر کودکی که بتواند تشویق شود باید تشویقشود. اصل " نیاز به تکمیل یک محصول نهایی باعث میشود که اغلب با محصولنهایی دیگران رقابت کند. " این احتمال بسیار محدود است که کودک از حق قانونیتحسین شود.
ارزیابی و ارزیابی ارشد در سیستم آموزشی
سیستم آموزشی (به طور کلی) عناصر و عناصر بههمپیوسته را دارد و به منظور ایجادهرگونه تغییر در این سیستم, آگاهی از تعاملات این مولفهها با عناصر ضروریضروری است. یکی از این مولفهها, برتری ارزیابی و ارزیابی است, و اعتبار بیشتر وتغییر در این نظام به دلیل تجارب برتر ارزیابی, ارزیابی و ارزیابی پیشرفت تحصیلی(آغاز اولیه و نهایی) منطبق با مقررات الزام اجتنابناپذیر برای قضاوت و اصلاح است.به عبارت دیگر, تجربیات ارزیابی و ارزیابی بهتر دانش آموزان را ترغیب میکند که یادبگیرند چگونه یاد بگیرند. در چنین رویکردی یادگیرنده به یک فعال, ریسکگریز ومحقق تبدیل میشود که پیوسته از تدریس استفاده میکند.
فرآیند یادگیری
در این فرآیند, " توالی آموزش - ارزیابی " منجر به توانایی فرد در رشد و عزتنفسمیشود و یاد میگیرد که چگونه در وضعیتهای دشوار و نا آشنا یاد بگیرد. این امرتوانایی تصمیمگیری و تشخیص را در فرد افزایش میدهد و این هدف اصلی تحصیلاست. در چنین سیستمی, ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (آغاز اولیه و نهایی) با مقرراتمندرج در خدمات آموزشی سازگار است و بخش جداییناپذیر آن است و همواره درفرآیند آموزش است.
برچسب: ،